sâmbătă, februarie 22, 2025
AcasăLocalAnunț angajare - Medic primar specialitatea Obs-ginecologie - Spitalul  Municipal  Dorohoi

Anunț angajare – Medic primar specialitatea Obs-ginecologie – Spitalul  Municipal  Dorohoi

A N U N Ț

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

        Spitalul  Municipal  Dorohoi, cu sediul in municipiul  Dorohoi, Bulevardul Victoriei nr.75, judetul Botoșani, organizează concurs pentru ocuparea urmatorului post  vacant  contractual, pe durata nedeterminata, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 166/2023, după cum urmează:

 

Denumirea postului:  Medic   primar  specialitatea  Obs-ginecologie

Numarul posturilor:  1  post   vacant

Nivelul postului: functie de executie

Compartiment/structura  Sectia  Obs-ginecologie

Durata timpului de lucru: 7 ore/zi, 35 ore/saptamana

Perioada: nedeterminata

Conditii generale prevazute de art. 3 din Ordinul MS nr. 166/2023

(1.) Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

  1. a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii  53/2003– Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs, inclusiv condiţiile de exercitare a profesiei;
  6. f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1  (2)din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

 

 (2) În vederea înscrierii pentru concurs, candidatul va depune la unitatea care a publicat postul un dosar cuprinzând următoarele documente:

  1. a)formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa  2la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);
  2. b)copia de pe diploma de licenţă/ certificat de confirmare ca medic primar
  3. c)copie a certificatului de membru al organizaţiei profesionale cu viza pe anul în curs,
  4. d)dovada/înscrisul din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una dintre sancţiunile prevăzute la art. 455 alin. (1)  e)sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ori cele de la art. 39 alin. (1) lit. c) sau d) din Legea nr. 460/2003 privind exercitarea profesiunilor de biochimist, biolog şi chimist, înfiinţarea, organizarea  şi funcţionarea Ordinului Biochimiştilor, Biologilor şi Chimiştilor în sistemul sanitar din România
  5. e)acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în anexa  3la ordin;
  6. f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1  (2)din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. h)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului – certificat medical A5;
  9. i)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  10. j)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  11. k)curriculum vitae, model comun european.
  12. l) Taxa de participare 200 lei.

(3) Documentele prevăzute la alin. (2) lit. d) şi f) sunt valabile 3 luni şi se depun la dosar în termen de valabilitate.

(4) În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului.

(5) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(6) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (2) lit. b), c), i) şi j), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

(7) Documentul prevăzut la alin. (2) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (2) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

(8) Documentul prevăzut la alin. (2) lit. g) poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

Concursul consta in urmatoarele etape:

  1. selectia dosarelor de inscriere si stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare ( proba D), prevazut in anexa nr. 3 la Ordin
  2. proba scrisa
  3. proba practica/clinica

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta .

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI/EXAMENULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SPITALUL  MUNICIPAL DOROHOI

 

Nr. crt. Activităţi Data și ora
1. Publicarea anunțului 21.02.2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal Dorohoi, cu sediul in municipiul Dorohoi, Bulevardul Victoriei nr.75, judetul Botoșani. Pana in data de 07.03.2025
3. Selecţia dosarelor de concurs si a punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare ( proba D), prevazuta in anexa 3 la ordin                               11.03.2025 , ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor si a punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare ( proba D), prevazuta in anexa 3 la ordin  11.03.2025, ora 15.30
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor de concurs si a punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare ( proba D), prevazuta in anexa 3 la ordin 12.03.2025, ora 15.30
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor  

13.03.2025, ora 15.30

7. Susţinerea probei scrise 17.03.2025, ora 10.00

 

8. Afişarea rezultatului probei scrise 17.03.2025, ora 15.30
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 18.03.2025, ora 15.30
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 19.03.2025, ora 15.30

 

11. Susţinerea probei practice/clinice                              20.03.2025, ora 10.00

 

12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea probei practice/clinice 20.03.2025, ora 15.30
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul probei practice/clinice  

21.03.2025, ora 15.30

14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 24.03.2025, ora 15.30
15. Afişarea rezultatului final al concursului 26.03.2025, ora 12.00

Nota ;  In cazul in care dupa proba scrisa candidatii participanti dau declaratie la comisia de concurs ca nu vor depune contestatii cu privire la proba sustinuta si rezultatul obtinut, comisia de concurs poate organiza urmatoarea proba, la o data stabilita, cu acordul candidatilor.

 

 

TEMATICA

 pentru  concursul/examenul  de medic  primar   specialitatea

 Obs – ginecologie

 

 

  1. PROBA SCRISĂ
  2. PROBA CLINICĂ OBSTETRICĂ
  3. PROBA CLINICĂ GINECOLOGIE
  4. PROBA PRACTICĂ
  5. PROBA SCRISĂ
  6. Anatomia clinică și fiziologia organelor genitale
  7. Noțiuni de anatomie (1, pg. 16-34)
  8. Noțiuni de endocrinologie a reproducerii (2, pg. 400-435)
  9. Sarcina normală
  10. Fiziologia maternă (1, pg. 46-72)
  11. Consultația preconcepțională (1, pg. 156-165)
  12. Îngrijirea prenatală (1, pg. 168-189)
  13. Diagnosticul prenatal (1, pg. 283-302)
  14. Avortul (1, pg. 350-371)
  15. Boala trofoblastică gestațională (2, pg. 898-917)
  16. Hemoragiile obstetricale antepartum (3, pg. 335-347)
  17. Complicații medicale și chirurgicale în sarcină (1, pg. 926 – 1282)
  18. Ecografia în obstetrică si ginecologie (1, pg. 194 – 222), (4, pg. 805-833)
  19. Medicină fetală
  20. Embriogeneza și dezvoltarea morfologică fetală (1, pg. 127-151)
  21. Genetică (1, pg. 259-280)
  22. Teratologie (1, pg. 240-255)
  23. Monitorizarea fetală antepartum și intrapartum (3, pg. 377-389)
  24. Restricția de creștere fetală (1, pg. 874-884)
  25. Suferința fetală (1, pg. 491-497)
  26. Moartea fetală (1, pg. 661-666)
  27. 9. Nașterea normală și patologică
  28. Nașterea normală (3, pg. 351-360)
  29. Prezentațiile distocice (3, pg. 361-376)
  30. Anomalii ale travaliului (3, pg. 391-406)
  31. Nașterea vaginală operatorie (3, pg. 407-418)
  32. Analgezia si anestezia in obstetrica (3, pg. 557-563)
  33. Hemoragia postpartum (3, pg. 511-532)
  34. Nou-născutul. Îngrijiri acordate nou-născutului (1, pg. 624-635)
  35. 10. Anemia fetală. Alloimunizarea (1, pg. 306-313)
  36. Afecțiuni hipertensive în sarcină (1, pg. 728-770)
  37. Sarcina multiplă (1, pg. 891-920)
  38. Nasterea înainte de termen (1, pg. 829 – 855)
  39. Sarcina prelungită (1, pg. 862 – 870)
  40. Patologia anexelor fetale
  41. Anomaliile placentare, ale membranelor amniotice și ale cordonului ombilical (1, pg. 116 – 124)
  42. Lichidul amniotic (1, pg. 231-238)
  43. Lehuzia a. Lehuzia fiziologică (1, pg. 668 – 679) b. Complicațiile puerperale (1, pg. 682 – 692)
  44. Urgențe vitale în obstetrică
  45. Sepsisul și șocul în obstetrică (5, pg. 223-239)
  46. Embolia cu lichid amniotic (5, pg. 243-257)
  47. Colapsul matern peripartum (5, pg. 265-287)
  48. Sindroame în ginecologie
  49. Tulburările de ciclu menstrual: Sângerarea uterină anormală – menoragia, metroragii disfuncționale (2, pg. 219-240), amenoreea (2, pg. 440-457)
  50. Durerea pelvină (2, pg. 304-328)
  51. Infecțiile ginecologice (2, pg. 64-107)
  52. Sarcina extrauterină (2, pg. 198-215)
  53. Endometrioza (2, pg. 281-298)
  54. Anomaliile congenitale ale organelor genitale (2, pg. 481-503)
  55. Tulburările de statică pelvină: Incontinența urinară (2, pg. 606-632) si Prolapsul organelor pelvine (2, pg. 633-658)
  56. Patologia benignă și preinvazivă ginecologică
  57. Patologia benigna si preinvaziva a tractului reproducător inferior (2, pg. 110-128; 730-763)
  58. Tumorile uterine (2, pg. 246-261)
  59. Tumorile ovariene și tubare (2, pg. 262-274)
  60. Patologia benignă și preinvazivă a sânului (2, pg. 333-345)
  61. Cancerele ginecologice
  62. Cancerul de col uterin (2, pg. 769-789)
  63. Cancerul vulvar (2, pg. 793-806)
  64. Cancerul vaginal (2, pg. 808-815)
  65. Cancerul de corp uterin. Cancerul endometrial (2, pg. 817-834). Sarcoamele uterine (2, pg. 839-850)
  66. Cancerul de ovar: Cancerul epitelial ovarian (2, pg. 853-874). Tumorile celulelor germinale ovariene și stromale ale cordoanelor sexuale (2, pg. 879-894)
  67. Cancerul de sân (2, pg. 345-352)
  68. Ginecologie pediatrică (2, pg. 382-397)
  69. Menopauza (2, pg. 554-586, 588-600)
  70. Evaluarea cuplului infertil (2, pg. 507-526)
  71. Contracepție și sterilitate (2, pg. 132-149 si 152-164)

 

                                                              Bibliografie

  1. Williams Obstetrică, Ed. a 24-a, Tratat F. Cunningham, Kenneth Leveno, Steven Bloom, Catherine Spong, Jodi Dashe, Barbara Hoffman, Brian casey, Jeanne Sheffield, Coordonatorul ediției în limba română Prof. Dr. Radu Vlădăreanu. Editura Hipocrate, București, 2017.
  2. Williams Ginecologie, Ed. a II-a, Hoffman, Schorge, Schaffer, Halvorson, Bradshaw, Cunningham, Coordonatorul ediției în limba română Prof. Dr. Radu Vlădăreanu, Editura Hipocrate, București, 2015.
  3. Tratat de chirurgie, Ed. a II-a, Vol. V Obstetrică și Ginecologie, sub redacția Irinel Popescu, Constantin Ciuce, Coordonator: Gheorghe Peltecu, Editura Academiei Romane, București, 2014.
  4. Callen, Ultrasonografie în Obstetrică și Ginecologie. Mary Norton, Leslie Scoutt, Vickie Feldstein. Ed. a 6-a, coordonată în limba română: Radu Vlădăreanu, București, Editura Hipocrate, 2017.
  5. Urgențele obstetricale intrapartum, Editori: Gheorghe Peltecu, Anca Maria Panaitescu, Radu Botezatu, George Iancu, Editura Academiei Române, 2017.

 

  1. PROBA CLINICĂ OBSTETRICĂ
  2. PROBA CLINICĂ GINECOLOGIE
  3. PROBA PRACTICĂ
  4. Ecografia în obstetrică și ginecologie
  5. Monitorizarea cardiotocografică
  6. Asistența la naștere în prezentațiile craniene și pelviană, epiziotomia/rafia
  7. Aplicația de forceps în OP, OS, OIDA, OISA
  8. Aplicația vidextractorului
  9. Versiunea internă
  10. Manevre în cazul distociei de umeri
  11. Operația cezariană
  12. Cerclajul colului uterin
  13. Lacerațiile cervicale și perineale postpartum
  14. Intervenții biopsice, ablative și distructive la nivelul colului uterin
  15. Colposcopia
  16. Recoltarea probelor cervico-vaginale
  17. Chiuretajul uterin
  18. Laparoscopia diagnostică (inclusiv cromopertubație)
  19. Histeroscopia diagnostică
  20. Laparoscopia operatorie (adezioliză, sterilizarea tubară, salpingostomie, salpingectomie, chistectomie ovariană)
  21. Histeroscopia operatorie (rezecție de polip, miom tip 0-1, < 4 cm)
  22. Investigații în cazul prolapsului genital și IUE (scorul POP-Q)
  23. Tratamentul chirurgical al tumorilor benigne ale sânului
  24. Colporafia anterioară. Colpoperineorafia.
  25. Anexectomia
  26. Miomectomia
  27. Histerectomia abdominală în patologia benignă a uterului
  28. Histerectomia vaginală
  29. Marsupializarea/excizia de chist/abces (vulvar)
  30. Tratamentul plăgii complicate
  31. Inserție de DIU
  32. Plasarea unui pesar (în caz de prolaps sau amenințare de naștere prematură) Pt conformitate: Prof. Univ. Dr. Radu Vladareanu Prof.Univ.Dr. Nicolae Suciu Presedintele Societatii de Obstetrica Presedintele Comisiei Consultative si Ginecologie din Romania de O-G a Ministerului Sanatatii

 

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0231/613240, int. 2078 la adresa de e-mail: spitaldorohoi@gmail.com și pe website: http://www.spitaldorohoi.ro, persoană de contact:  ec. Merauti Corina  având funcția  de  sef serviciu RUNOS .

 

MANAGER,

Dr. Andries Valerian

 

 

 

 

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer fragmentat
-0.6 ° C
-0.6 °
-0.6 °
31 %
5.2kmh
71 %
sâm
-0 °
Dum
2 °
lun
4 °
mar
5 °
mie
7 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Ar fi timpul să mai schimbăm niște pavele, au ținut aproape un an, deja e mult.

EDITORIAL

În urmă cu ceva vreme, președintele Consiliului Județean Botoșani, Valeriu Iftime, declara că nu va mai sprijini sub nicio formă, proiectele din mediul rural...

EPIGRAMA ZILEI

Deși-i mereu colorat În vopsele doctrinare, Lumea s-a edificat Că nu-i … de nicio culoare!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...