3.000 de exemplare este tirajul volumului „În slujba țării”, cartea autobiografică a lui Nicolae Ciucă, realizat de editura RAO și plătit de PNL, a spus noua conducere liberală, la întrebările Snoop. Tirajul a fost destinat membrilor și simpatizanților PNL, a adăugat conducerea.
În intervalul mai–septembrie 2024, adică înainte de campania la europarlamentare și în pregătirea prezidențialelor, PNL a cheltuit aproape 2,5 milioane de euro pe 400 de panouri cu 762 de afișaje (unele panouri au avut mai multe fețe), potrivit datelor oficiale obținute de site-ul de investigații Snoop.ro.
PNL a precizat că suma plătită pentru panourile cu Nicolae Ciucă a provenit din subvenția încasată de partid de la bugetul de stat.
Potrivit Snoop, PNL a susținut că panotajul outdoor a fost pentru cartea lui Nicolae Ciucă și nu a intrat sub incidența afișajului electoral, care este interzis în campaniile electorale.
Autobiografia trebuia să apară inițial în luna iunie, potrivit declarațiilor făcute de Nicolae Ciucă. Amânarea alegerilor prezidențiale din septembrie în decembrie a schimbat strategia PNL, susțin mai multe surse din fosta conducere a partidului.
Cartea a fost lansată în septembrie 2024. Tot atunci a fost promovată printr-o campanie pe TikTok cu micro influenceri plătiți prin platforma FameUp. Aceeași rețetă folosită și în campania PNL la prezidențiale, despre care partidul spune că a fost „deturnată” de boți în favoarea candidatului Călin Georgescu.
Citește continuarea, în Snoop.ro