luni, ianuarie 20, 2025
AcasăLocalA N U N Ţ privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de...

A N U N Ţ privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de manager al Spitalului Municipal Dorohoi

Consiliul de Administraţie al Spitalului Municipal Dorohoi, în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1520/2016 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică din spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii şi Legii  95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit Regulamentului  de organizare si desfasurare  a concursului pentru ocuparea functiei de  manager  persoană fizica la Spitalul Municipal Dorohoi, aprobat prin Dispozitia Primarului Municipiului Dorohoi cu numar 7 din 14.01.2025, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica.

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

Concursul se va desfăşura la sediul administrativ al Spitalului Municipal Dorohoi din municipiul Dorohoi, str. B-dul Victoriei, nr. 75, judeţul Botosani, în perioada 20.01.2025 – 07.03.2025,  în două etape:

  1. Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor stabilite în anunţul de concurs, etapa care va avea loc  in  data de  02.2025, ora 10.00  etapă eliminatorie;

II.Etapa de susţinere publică şi de evaluare a proiectului de management, care se va desfăşura la sediul spitalului, pe baza temelor-cadru, în data de  04.03.2025 , ora 11ºº

 

Dosarul  de înscriere  se depune  la sediul  administrativ al Spitalului Municipal Dorohoi, din  str. B-dul Victoriei, nr. 75 ,la  RUNOS , până la data de 19.02.2025 ora 15.00

 

Calendarul de sefăşurare a concursului este următorul:

 

Publicarea anuntului de concurs : 20.01.2025

  • Vizitarea spitalului de către candidaţii interesaţi: 29.01.2025, în intervalul orar 9ºº-14ºº, sub îndrumarea directorului medical
  • Termen de înregistrare a dosarului: 19.02.2025, ora 15ºº
  • Verificarea dosarelor candidaţilor: 02.2025, ora 10ºº
  • Afişarea listei candidaţilor admişi: 21.02.2025, ora 13ºº
  • Depunerea contestaţiilor faţă de rezultatele verificării dosarelor, in termen de 24 ore de la afisarea rezultatelor: 24.02.2025, ora 13.00
  • Soluţionarea contestaţiilor: 25.02.2025, ora 11ºº
  • Afişarea rezultatelor contestaţiilor: 25.02.2025, ora 15
  • Afişarea pe site-ul spitalului a proiectului de management: 26.02.2025, ora 14ºº
  • Susţinerea proiectului de management: 04.03.2025, ora 11 ºº
  • Afişarea rezultatelor susţinerii proiectului de management: 04.03.2025, ora 15ºº
  • Depunerea contestaţiilor faţă de rezultatele susţinerii  proiectului de management: pana la data de 05.03.2025, ora 15.00
  • Afişarea rezultatelor dupa solutionarea  contestaţiilor: 06.03.2025, ora 15
  • Afişarea rezultatelor finale ale concursului: 07.03.2025, ora 1530

 

La concurs pot participa persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele

condiţii:

  1. a) au cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene
  2. b) cunosc limba română, scris şi vorbit;
  3. c) au capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare
  4. d) sunt apte din punct de vedere medical și psihologic să exercite funcția de manager. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de medicina muncii a Spitalului Municipal Dorohoi, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii
  5. e) îndeplinesc condițiile de studii și vechime în specialitatea studiilor, prevăzute la art.176 alin (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modoficările și completările ulterioare după cum urmează:
  6. sunt absolvenţi de studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în medicină, specializarea medicină, medicină dentară, specializarea medicină dentară, științe juridice sau științe economice
  7. să fie absolvenți cu diplomă a studiilor universitare de master în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției sau cu diplomă conform prevederilor art.57 alin (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția absolvenților de medicină, specializarea medicină și medicină dentară, specializarea medicină dentară
  8. au cel puţin 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției.
  9. f) îndeplinesc condiția de absolvire a unor cursuri de perfecționare în management sanitar sau management al serviciilor de sănătate, avizate de Ministerul Sănătății în baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sănătății prevăzut la art. V din Ordonanța Guvernului nr. 37/2022 pentru modificarea și completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății și a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum și stabilirea unor alte măsuri în domeniul sănătății, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 328/2022
  10. g) nu au fost condamnate definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției pentru care candidează, cu excepția situației ăn care a intervenit reabilitarea
  11. h) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a intezicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  12. i) nu au comis infracțiunile prevăzute la art.1 alin (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare

 

Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:

  1. a) cererea de înscriere la concurs în care candidatul menţionează funcţia pentru care doreşte să candideze;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de medicina muncii a Spitalului Municipal Dorohoi cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, și avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu a comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;
  9. i) curriculum vitae, model comun european;
  10. j) proiectul de management
  11. k) declaraţie pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput şi realizat integral de către candidat;
  12. l) declaraţie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere
  13. m) taxa de participare, in suma de 200 lei.

 

 

Persoanele şi mass – media interesate să  participe la susţinerea publică a proiectului de management vor transmite intenţia de participare pe adresa de e-mail  office@spitaldorohoi.ro  cu precizarea numelui şi prenumelui şi eventualele întrebări pe care doreşte să le adreseze candidatului  în legătură cu proiectul de management, până la data de 26.02.2025 ora 14.00

Pe site-ul  www.spitaldorohoi.ro,  respectiv  secțiunea Anunțuri – Concurs manager, se vor afișa:

 

Anunțul de concurs

Regulamentul  de organizare si desfasurare  a concursului pentru ocuparea functiei de  manager  persoană fizica la Spitalul Municipal Dorohoi, aprobat prin Dispozitia Primarului Municipiului Dorohoi cu numar 7 din 14.01.2025,

Bibliografia de concurs;

Temele – cadru pentru proiectul de management.

Calendarul de desfășurare al concursului/examenului.

 

Relații suplimentare la telefon 0231613240, int. 2078, de luni –  joi pana la ora 15.30 si vineri pana la ora 13, e-mail office@spitaldorohoi.ro

 

Consiliul de Administrație

PREȘEDINTE,

Ec. Nacu  Sergiu

 

 

BIBLIOGRAFIA

Pentru concursul organizat în vederea ocupării funcţiei de manager al Spitalului Municipal Dorohoi

  1. Din domeniul legislaţiei:
  2. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – Titlul VII Spitalele ;
  3. Ordin MSP nr. 914/2006 pentru aprobarea Normelor privind condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obţinerii autorizaţiei sanitare de funcţionare, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordin MS nr. 1.101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unităţile sanitare;
  5. Ordin MSP nr. 39/2008 privind reorganizarea ambulatoriului de specialitate al spitalului;
  6. Ordin MSP nr. 1.384/2010 privind aprobarea modelului-cadru al contractului de management și a listei indicatorilor de performanță a activității managerului spitalului public, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Ordin MSP nr. 921/2006 pentru stabilirea atribuţiilor comitetului director din cadrul spitalelor publice;
  8. Ordin MS nr. 1.470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare
  9. Legea nr. 82/1991 – legea contabilităţii, republicată;
  10. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  12. HGR nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  13. Ordin SGG nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare

 

 Din domeniul managementului

  • Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar – Managementul spitalului, Bucureşti 2006
  • Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din următoarea listă de 5 teme, care va fi adaptată la problemele Spitalului Municipal Dorohoi
  1. a) planificarea şi organizarea serviciilor de sănătate la nivelul spitalului;
  2. b) siguranţa şi satisfacţia pacientului;
  3. c) managementul calităţii serviciilor medicale;
  4. d) managementul resurselor umane;
  5. e) performanţa clinică şi financiară a activităţilor spitalului.

 

Proiectul se realizează individual de către candidat şi se dezvoltă într-un volum de maximum 15 – 20 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu caractere Times New Roman, mărimea 12, spaţiere la un rând.

 

                  Structura proiectului de management

  1. Descrierea situaţiei actuale a spitalului
  2. Analiza SWOT a spitalului (puncte tari, puncte slabe, oportunităţi, ameninţări)
  3. Identificarea problemelor critice
  4. Selecţionarea unei probleme/unor probleme prioritare, cu motivarea alegerii făcute
  5. Dezvoltarea proiectului de management pentru problema prioritară identificată/problemele prioritare identificate
  6. a) Scop
  7. b) Obiective
  8. c) Activităţi

– definire

– încadrare în timp – grafic Gantt

– resurse necesare – umane, materiale, financiare

– responsabilităţi

  1. d) Rezultate aşteptate
  2. e) Indicatori – evaluare, monitorizare
  3. f) Cunoaşterea legislaţiei relevante

 

Informații suplimentare referitoare la: condițiile de participare, bibliografie pot fi obținute accesând pagina oficială de internet a Spitalului Municipal Dorohoi, www.spitaldorohoi.ro ,  secțiunea Organizare Concurs manager.

 

Presedinte , Consiliul de AdministraţieEc.

Ec.Nacu Sergiu

 

 

 

 

 

 

 

 

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer senin
13.6 ° C
13.6 °
7.8 °
44 %
1.4kmh
1 %
lun
14 °
mar
8 °
mie
6 °
joi
6 °
vin
6 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Președintele CJ l-a ajutat pe ministrul de externe să coboare de pe scenă, ca să fie sigur că e totul bine.

EDITORIAL

Nu este vorba despre diferențele dintre teoreticieni - fiindcă și aceia fac, elaborează teoriile în baza cărora se înfăptuiesc toate cele de pe lumea...

EPIGRAMA ZILEI

Mândra cu poalele-n brâu Spală rufele la râu Badea, cu sârg, mai în spate Spală și el din păcate...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...