miercuri, aprilie 2, 2025
AcasăNaționalCum s-au coordonat pe Telegram adepții lui Călin Georgescu pentru a invada...

Cum s-au coordonat pe Telegram adepții lui Călin Georgescu pentru a invada rețelele de socializare încă din luna iunie

Mesajele de pe grupul de Telegram al adepților candidatului pro-rus la alegerile prezidențiale, Călin Georgescu, arată diferite strategii prin care aceștia au planificat o rostogolire concertată a mesajelor pe social media, încă din luna iunie, cu scopul clar de a acapara algoritmii tuturor rețelelor de socializare și de a ajunge la publicul țintă, considerat vulnerabil pentru candidatul independent cu discurs care îmbină retorica legionară cu propaganda ceaușistă, arată o analiză Info Sud-Est (ISE) și G4Media.

Prima rețea acaparată a fost TikTok, iar ulterior, au urmat Facebook, YouTube și Instagram, conform unei analize făcută de reporterii ISE și G4Media, corelată cu mesajele documentate de un reporter ISE, infiltrat pe grupul de Telegram cu peste 4000 de membri ”Propagator – implică-te și tu, Renașterea Romaniei, Hrană Apă Energie, Călin Georgescu”, denumit ulterior ”Implică-te și tu, Renașterea României, Hrană Apă Energie, Călin Georgescu” și care astăzi se numește ”Implică-te și tu, Renașterea Romaniei”. 

În total, din luna iunie, când a fost înființat grupul de Telegram, au fost livrate către membrii săi peste 1800 de poze și videoclipuri, pentru distribuirea simultană a lor pe toate rețelele de socializare. Una din instrucțiunile principale repetate de moderatorul grupului era ca acestea să fie editate/personalizate de fiecare utilizator în parte pentru a fenta algoritmii și pentru ca platformele de socializare să le identifice drept conținut propriu și nu unul copiat/repetabil.

Continuarea în G4Media.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
10.6 ° C
11.6 °
9.4 °
93 %
1.3kmh
100 %
mar
11 °
mie
11 °
J
9 °
vin
15 °
S
16 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Probabil vine primăvara și au scăpat de gripa aviară, altfel nu se explică.

EDITORIAL

E din ce în ce mai interesant de trăit în România, asta dacă ai ceva genă de masochist. Avem legi, dar aplicarea acestora depinde...

EPIGRAMA ZILEI

Vine, vine primăvara, Praful alb e dus de tot, Boii nu-și mai umflă nara Cu-atâta iarbă sub bot...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...