spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeLocalCaravana „Bună ziua, schimbare!”, adusă de BCR în comuna Vorona (VIDEO)

Caravana „Bună ziua, schimbare!”, adusă de BCR în comuna Vorona (VIDEO)

Caravana „Bună ziua, schimbare!”, o inițiativă comună a Băncii Comerciale Române (BCR) și Vodafone România, în parteneriat cu OMNIASIG Vienna Insurance Group și BCR Asigurări de Viață VIG, a sosit miercuri, 24 iulie, în judeţul Botoşani. Camionul modular va staționa aproape trei săptămâni în centrul uneia dintre cele mai importante comune din judeţ, la Vorona.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Caravana a poposit în parcarea de lângă Centrul de Informare Turistică din Vorona, vizavi de primăria din localitate. Specialiștii BCR vor oferi locuitorilor acces la servicii și produse financiare, la tehnologie, dar și la cursuri de educație financiară.Caravana Bună ziua schimbare BCR „Este prima dată când ajungem cu o unitate mobilă în județul Botoșani. Prin intermediul acestei unități mobile noi ne propunem să oferim servicii financiare, să oferim împreună cu partenerii noștri acces la tehnologie, dar mai mult decât atât, ne propunem să oferim educație financiară. Să oferim educație antreprenorială. Să fim acolo unde oamenii au cea mai mare nevoie de noi. Chiar dacă cea mai apropiată agenție BCR este la 20 de km, în acest moment prin intermediul lui George BCR, prin intermediul device-urilor mobile sau tabletelor, poți avea oricând banca cu tine”, a spus, în deschidere, economistul Liviu Ţului (foto stânga), cel care conduce agenţia Botoşani a BCR.

„Educația financiară este fundamentul viitorului”

Prin caravana „Buna ziua, Schimbare!”, BCR facilitează accesul comunității la servicii de protecție și asigurări generale și de viață. Aceasta găzduiește şi o serie de sesiuni dedicate pentru agricultorii din zonă. Aceștia vor putea afla cum să acceseze finanțare pentru dezvoltarea propriilor afaceri, pentru producție și echipamente agricole.

În același timp, în vederea dezvoltării agriculturii durabile și performante vor exista sesiuni de informare despre fondurile europene disponibile.

Caravana Bună ziua schimbare BCR„Sunteți a 21-a localitate în care suntem prezenți, în care ne dorim să aducem o relație sănătoasă cu banca. Ne dorim să aducem zona de încredere a oamenilor, a cetățenilor din Vorona, în bancă. Știm că este un mit, mitul că banca doar ia. Nu! Banca doar oferă! Oferă educație financiară, în primul rând. Așa încât fiecare cetăţean să ia o decizie responsabilă în ceea ce privește viața lui financiară. Și toate lucrurile acestea pleacă doar de la educație financiară, pentru că educația financiară este fundamentul viitorului. Tehnologia şi educaţia financiară nu sunt un lux, sunt o necesitate. Ne dorim ca toţi românii să aibă o relaţie sănătoasă cu banca. Nu suntem fanul îndatorării maxime, ci a unei îndatorări responsabile”, a precizat Nicoleta Grăjdeanu (foto centru), directorul zonal al BCR.

Concret, prin intermediul caravanei, membrii comunității din Vorona vor beneficia de:

  • Acces ușor și rapid la servicii și produse financiare BCR utile în viața de zi cu zi, cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și la pachete Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie – telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV;
  • Facilitarea accesului la informații de educație financiară și digitală, adaptate în funcție de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.

Produse BCR ce pot fi accesate în Caravana „Bună ziua, schimbare!”

Caravana Bună ziua schimbare BCRDe asemenea, în cadrul caravanei, vor putea fi accesate și produsele BCR, în ofertă limitată, din noua campanie comercială care includ:

• Creditul de nevoi personale George, ce oferă oportunitatea de a accesa o finanțare cu o dobândă anuală fixă de 6,25% pe 5 ani tuturor celor care au nevoie de o decizie financiară pentru a-și pune în aplicare proiectele personale sau dorințe pe care le-au amânat până acum.

• Creditul ipotecar Casa Mea Natura, cu o dobândă fixă de la 5,79% în primii 5 ani (nou sau refinanțare), care vine la pachet cu o ofertă prin care BCR pune la dispoziție un fond de urgență, în echivalentul unei rate totale de credit de până la 2.500 lei;

• Depozitul la termen pe 5 luni, care se remarcă printr-o dobândă anuală atractivă de 6,7%, reprezentând o opțiune viabilă pentru cei ce doresc să își crească economiile într-un mod sigur și eficient.

• Cardul de credit BCR cu cashback, care oferă 5% bani înapoi în cont la plățile efectuate la supermarketuri (dar maximum 100 de lei/lună) și 10% bani înapoi pentru tranzacțiile similare de la benzinării (dar nu mai mult de 200 de lei/lună), ceea ce îl face nu doar un instrument de plată convenabil, ci și o sursă de economii suplimentare.

• Sau AGRO IMM INVEST, pentru o companie din categoria IMM (ai maximum 249 de salariați și o Cifră de Afaceri de maximum 50 mil. EUR) sau întreprindere mică cu capitalizare de piață medie (ai un număr de salariați între 250 și 499 și o Cifră de Afaceri de maximum 100 mil. EUR) activă în sectorul agricol, piscicol, al acvaculturii precum și în sectorul alimentar (Clasele CAEN: 01, 03, 10).

Experţi în domeniul financiar-bancar disponibili de luni până vineri

Punctul de lucru al caravanei mobile va de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 16:00, până pe 9 august. Doi experți, unul în domeniul financiar-bancar și unul din zona de tehnologie și telecomunicații, vor fi prezenți permanent în caravană. Aceştia vor oferi consiliere personalizată pornind de la nevoile reale ale comunității.

La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:

• Deschideri de cont curent și carduri de debit
• Deschideri de depozite și conturi de economii
• Solicitări de carduri de credit
• Acces la digital banking
• Solicitări pentru credite de consum, precum și refinanțări și restructurări
• Asigurări de venituri, de șomaj și de incapacitate de muncă
• Asigurări de locuință (obligatorii si facultative) și asigurări de protecție a bunurilor personale
• Asigurări de călătorie
• Consiliere și asistență pentru gama extinsă de servicii bancare, inclusiv pentru finanțare în mediul rural prin BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing.

Bancomat multifuncțional de ultimă generaţie pentru voroneni

De asemenea, camionul modular este dotat cu un echipament multifuncțional, care va putea oferi următoarele operațiuni:

• Eliberare lei sau euro, în numerar
• Depunere numerar în calitate de persoană fizică – în conturile curente, conturile de rambursare credit, conturile de economii sau în conturile altor persoane
• Plată numerar a facturilor curente către furnizori
• Reîncărcare cartele Vodafone
• Eliberare mini extras
• Interogare sold
• Schimbare PIN

În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații, clienții vor putea accesa ofertele de abonamente pentru servicii fixe (internet și televiziune) și pe cele de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, tablete, trotinete, aspiratoare robot, etc.), și își vor putea plăti factura sau reîncărca cartela în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR.

Caravana „Bună ziua, schimbare!” prin jumătate de ţară

Caravana „Bună ziua, schimbare!” a început traseul său prin România în octombrie 2022. Misiunea acestea este de a ajunge în cât mai multe localități din țară. Camionul modular a parcurs peste 5.000 de kilometri. Au fost vizitate 20 comunități rurale sau mici urbane din regiunile Muntenia, Oltenia, Moldova, Transilvania, Banat și Crișana.

Locuitorii au beneficiat de acces simplificat la servicii și produse bancare, de asigurări, de telecomunicații și tehnologii inovatoare, precum și la ateliere de educație financiară și digitală, dedicate inclusiv copiilor lor. În cele 14 luni de la prima oprire a caravanei, peste 2.000 de români s-au bucurat de 60 de ateliere de educație financiară și digitală. Mai mult, peste 1.000 de persoane și-au deschis un cont 100% online, prin George. De asemenea, au fost identificate 60 de oportunități de finanțare socială pentru antreprenorii locali.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
1.7 ° C
1.7 °
1.6 °
95 %
2.7kmh
100 %
sâm
2 °
Dum
1 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
4 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Multă lume încă nu s-a hotărât cu cine votează. O fi din cauza ofertei bogate.

EDITORIAL

Cu stupoare constatăm în aceste zile că în mizerabila „Ciorbă” (am făcut referire la Vladimir Ciorbă, soțul pesedistei Laura Vicol, unul din creierele acestei...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...