spot_img
luni, noiembrie 25, 2024
HomeLocalSistem special pentru persoanele cu deficienţe de vedere şi auz implementat de...

Sistem special pentru persoanele cu deficienţe de vedere şi auz implementat de Poşta Română (VIDEO)

Compania Naţională „Poşta Română” (CNPR) a implementat, începând de vineri, 16 februarie, în 46 de oficii din ţară, un sistem electronic adresat persoanelor cu dizabilități de vedere și de auz. 

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Sistemul Step-Hear constă într-o aplicaţie care se descarcă gratuit de pe AppStore şi Google Play în telefonul mobil şi care, în momentul în care se interconectează cu senzorii instalaţi în oficiul poştal, va comunica un mesaj audio pre-înregistrat care conţine toate informaţiile necesare deplasării şi accesibilităţii clienţilor.

Printre oficiile unde a fost implementat acest sistem se numără şi Oficiul Poştal 1 din Botoşani. Dumitru Văcălie, membru al Asociației Nevăzătorilor, a fost primul care a testat programul în municipiu. ,,Înainte cu 50 de metri de a ajunge la poștă telefonul vibrează și când ajungi în fața ușii se aude sunetul pe telefon”, a spus acesta.

Proiect implementat cu sprijinul Asociaţiei Nevăzătorilor din România

Proiectul a fost implementat la nivel naţional cu sprijinul Asociaţiei Nevăzătorilor din România. „La ora actuală, în România, sunt aproximativ 90.000 de persoane cu deficienţe de vedere şi nevăzătoare. Un număr semnificativ dintre aceştia fac parte din familia noastră de aproximativ 8 milioane de clienţi, fiecare dintre ei fiind important pentru noi. Prin tehnologia implementată în cele 47 de oficii poştale, Poşta Română este una dintre puţinele companii care oferă posibilitatea clienţilor cu aceste deficienţe să beneficieze de facilităţile care oferă un grad crescut de independenţă privind accesul la serviciile poştale”, potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale „Poşta Română”.

Pe data de 13 aprilie 2023, în cadrul unui proiect-pilot de sprijin al clienţilor nevăzători, instituţia a adaptat primul oficiu poştal, astfel încât, atunci când o persoană cu deficienţe de vedere îi trece pragul, să obţină cu uşurinţă informaţiile necesare deplasării în interiorul oficiului şi accesării serviciilor poştale, fără a avea nevoie de un însoţitor.

– Mădălina MIHAI, reporter în cadrul redacţiei BUZZ

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
0.6 ° C
1.6 °
0.5 °
86 %
2.2kmh
99 %
lun
4 °
mar
4 °
mie
5 °
joi
7 °
vin
4 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...