Super Mario Odyssey a fost vândut în peste 1,1 milioane de exemplare în Statele Unite, în numai cinci zile de la lansare, depăşind New Super Mario Bros. Wii şi devenind cel mai rapid joc vândut din franciza Super Mario în Statele Unite, a anunţat Nintendo. Este, de asemenea, şi cel mai rapid joc vândut pe Switch.
Nintendo a anunţat că la sfârşitul lui octombrie, vânzările de console Switch în Statele Unite au atins 2,6 milioane de unităţi.
„Estimăm că vânzările globale pentru Super Mario Odyssey au depăşit două milioane de unităţi în primele trei zile de la lansare”, a declarat preşedintele Nintendo, Tatsumi Kimishima.
În Super Mario Odyssey, prinţesa Peach este răpită de neobositul Bowser, care plănuieşte să se însoare cu aceasta. Evident, Mario nu poate fi de acord cu această nuntă, plecând într-o nouă misiune de salvare. De această dată, simpaticul personaj va fi ajutat în aventura sa de Cappy, pălăria sa, care va putea fi folosită în joc pentru a ataca inamicii, pentru a accesa porţiuni suplimentare ale nivelurilor sau chiar pentru a prelua controlul asupra oponenţilor, utilizându-le acestora abilităţile speciale pentru a progresa.
În ceea ce priveşte mecanica, Super Mario Odyssey este o evoluţie naturală a seriei. Este vorba de o platformă 3D unde se poate exploata diferite locaţii folosind abilităţile acrobatice ale lui Mario. Super Mario Odyssey vine cu unele elemente noi, cum ar fi locaţii mai mari sau o natură mai mult ca un nisip ca jocul care ne oferă mai multă libertate de explorare.
Super Mario Odyssey a fost lansat în toată lumea pe Switch din 27 octombrie.