În ultimii doi ani și trei luni, PSD a cheltuit cu presa, conform datelor Autorității Electorale Permanente, peste 100 de milioane de lei, echivalentul a 20 de milioane de euro. Majoritatea banilor merg la site-urile posturilor TV.
Redirecționează 20% din impozitul pe profit al companiei.
Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro
*Baza legală poate fi consultată AICI.
Suma pentru imagine reprezintă jumătate din toți banii primiți de cel mai mare partid din România de la buget. Banii nu se duc direct pe TV, pentru că partidele nu au voie, conform legii, să facă, în afara campaniei electorale, publicitate pe televiziuni. „Și atunci se merge prin site-urile televiziunilor, ca să fie alimentate, de fapt, cu bani cele care ne interesează: televiziunile”, a explicat pentru Libertatea un membru al conducerii PSD, sub condiția anonimatului.
PSD a plătit, potrivit datelor AEP, peste 100 de milioane de lei (20 de milioane de euro) în ultimii doi ani și trei luni, pentru „presă și propagandă”, așa cum sună denumirea capitolului de cheltuieli în Legea 334/2006, privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale.