spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeLocal BTConvoi cu blindate la câțiva kilometri de Botoșani (video)

Convoi cu blindate la câțiva kilometri de Botoșani (video)

Un tren cu peste 40 blindate turcesti 4×4 BMC Kirpi a fost surprins în imagini trecând prin gara Verești.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Potrivit stiridinbucovina.ro, acelaşi tren a fost surprins şi în gara Bacău. Cel mai probabil acesta s-a îndreptat spre Suceava şi apoi în Ucraina. De altfel, în această vara, ucrainenii au mai primit un lot de 50 astfel de vehicule.

Iuriy Misyagin, membru al partidului de guvernământ ucrainean Servitorul Poporului, a afirmat într-o postare pe Telegram în luna august a anului trecut că 50 de Kirpi MRAP au fost furnizate inițial Ucrainei și că vor fi livrate încă 150 de vehicule.

Ce este BMC Kirpi

BMC Kirpi este un vehicul protejat împotriva ambuscadelor și rezistent la mine (MRAP) fabricat de BMC Automotive Industry and Trade. Acesta este un producător de vehicule comerciale și militare. Kirpi (4×4) are cabină monobloc blindată cu geamuri speciale blindate, un sistem de stingere a incendiilor, aer condiționat în compartimentul pentru personal, anvelope run flat, un sistem central de umflare a anvelopelor, lansatoare de grenade fumigene și un troliu de auto-recuperare.

Protecția superioară împotriva amenințărilor IED și a minelor este asigurată de partea inferioară a corpului în formă de V al vehiculului. Designul răspândește presiunea pe ambele părți pentru a proteja personalul din vehicul de explozibil. În plus, amenințarea presiunii dinspre sol este redusă prin fixarea scaunelor din compartimentul pentru pasageri pe tavan. Datorită lamelelor din interiorul vehiculului, personalul poate trage, de asemenea, asupra amenințărilor din exterior.

Platforma are o lungime de 7,35 metri, o înălțime de 3,2 metri și o lățime de 2,64 metri. Modelul standard 44 are o greutate la bord de 18.085 de kilograme, o greutate totală de 19.710 kilograme și o sarcină utilă de 1.625 de kilograme. Poate găzdui 13 persoane. Motorul din Kirpi construit de BMC este un model Cummins ISL9E3 375, care îndeplinește standardele Euro-3. Acest motor diesel turboalimentat cu 6 cilindri are o capacitate de 8,9 L. Are o putere maximă de 375 CP / 2100 rpm și un cuplu maxim de 1500 Nm / 1400 rpm. Ca urmare, Kirpi poate călători cu o viteză maximă de 100 km/h, cu o autonomie maximă de 800 km și poate traversa pante de 60% și teren accidentat.

În plus, Kirpi este capabil să transporte mitraliere de 7,62 sau 12,7 mm. Vehiculul poate fi echipat cu o turelă manuală deschisă pentru tunuri sau cu un sistem de armament controlat de la distanță.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer fragmentat
-0 ° C
-0 °
-1.1 °
83 %
2.7kmh
75 %
sâm
1 °
Dum
1 °
lun
4 °
mar
3 °
mie
4 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Multă lume încă nu s-a hotărât cu cine votează. O fi din cauza ofertei bogate.

EDITORIAL

Cu stupoare constatăm în aceste zile că în mizerabila „Ciorbă” (am făcut referire la Vladimir Ciorbă, soțul pesedistei Laura Vicol, unul din creierele acestei...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...