Lidl și Kaufland renunță la încărcarea gratuită a mașinilor electrice ale clienților. Mulți clienți ai magazinelor Lidl și Kaufland, cât timp mergeau la cumpărături, aveau posibilitatea de a-și încărca gratuit mașinile electrice, însă, din păcate pentru aceștia, serviciul nu va mai fi disponibil gratuit.
Mulți dintre aceștia, atunci când mergeau la cumpărături la magazinele menționate anterior, puteau să își încarce în mod gratuit mașinile electrice în timp ce se plimbau printre rafturile magazinelor. Din păcate pentru ei, acest serviciu nu va mai fi disponibil fără a plăti nimic, informează ziarulunirea.ro.
Încărcarea gratuită a mașinilor electrice în parcările supermarketurilor a devenit istorie începând cu data de 12 septembrie. Odată cu intrarea în vigoare a noilor măsuri, clienții vor trebui să plătească o sumă cuprinsă între 29 și 65 de cenți kW/h, după cum a informat Spiegel.
Încărcarea gratuită a mașinilor electrice în parcările supermarketurilor va deveni istorie începând cu data de 13 septembrie, în Germania.
Magazinele preferate atât de către români cât și de către nemți, Lidl și Kaufland care fac parte din grupul Schwarz, au introdus această taxă de electricitate începând cu data de 12 septembrie, potrivit ultimului anunț al grupului.
Lidl și Kaufland nu vor mai oferi acest serviciu gratuit
Din data de 12 septembrie 2022, „taxa pentru energia electrică verde depozitată”, îi va determina pe clienții care vor să apeleze la acest serviciu să scoată bani din buzunar. Astfel, fiecare kilowatt oră la punctele de încărcare AC cu o capacitate de încărcare de până la 45 kW va costa 0,29 euro pe oră, în timp ce la punctele de încărcare DC cu o capacitate de încărcare de până la 149 kW, prețul va ajunge la 0,48 de euro pe oră.
În ceea ce privește locațiile individuale, mașina electrică ar putea fi încărcată cu 150 de kilowați pe oră sau mai mult contra sumei de 0,65 de euro. Acestă măsură de a înceta gratuitatea încărcării mașinilor electrice are drept scop extinderea și întreținerea stației de încărcare.
În prezent, cele două lanțuri de magazine numără aproximativ 1.300 de stații de încărcare. Explozia de pe piața mașinilor electrice poate fi observată și în urma utilizării acestui tip de stații, după cum a transmis Grupul Schwarz.