spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeLocal BTBilanț impresionant al Asociației "Salvează o Inimă" - O nouă șansă la...

Bilanț impresionant al Asociației „Salvează o Inimă” – O nouă șansă la viață pentru zeci de copii și adulți

Vlad Plăcintă, președintele Asociației „Salvează o Inimă: a prezentat bilanțul activității asociației pe anul 2021. Îngerul salvator al multor copii bolnavi dar și al altor persoane aflate în nevoie a arătat că proiectele realizate sunt mult peste cele propuse și asta grație tuturor celor care au sprijinit asociația să ajungă la cei aflați în nevoie disperată de ajutor.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

63 de copii și adulți, cu boli grave sau aflați în situații mult prea dificile pentru a se putea ajuta singuri, au primit o nouă șansă la viață, grație tuturor donatorilor și firmelor care au sponsorizat cazurile umanitare pentru care Asociația <Salvează o inimă> a demarat campanii. Din sponsorizări dar și din redirecționarea a 3,5% din impozitul pe venit am ajutat alte 83 de persoane, pentru care nu am mai deschis campanii pe platforma www.salveazaoinima.ro” , a declarat Vlad Plăcintă.

Totodată, asociația a avut colaborări cu diverse asociații care s-au materializat în fapte de bine pentru persoane și comunități care aveau nevoie de sprijin.

Sprijinul acordat altor asociații se prezintă astfel:

  • Asociația „Alex Tache” – 50.000 de lei (Casa Nest)
  • Tanzania – 30.000 de lei (pentru educația copiilor din Tanzania)
  • S.C.O.R. – 140.000 de lei (pentru construirea a 4 case destinate familiilor nevoiașe cu mulți copii)
  • Asociația HAPPY – 353.066 de lei (pentru amenajarea „Casei Nicolae”din Satul Rădeni Comuna Frumușica)
  • Asociația „Glasul Vieții” – 80.000 de lei (investiți în 3 campanii pentru 100 de copii nevoiași: rechizite școlare,produse de igienă, îmbrăcăminte și încălțăminte)
  • Asociația Nektarios – 62.000 de lei ( Așezământul „Sfântul Efrem cel Nou” de la Oneaga)
  • Asociația Filantropică Creștină „Sfinții Voievozi Mihail și Gavril” – 120.000 lei (pentru Așezământul „Sfinții Arhangheli Mihail și Gavriil” din Vatra Dornei )
  • Uganda – 30.141 de lei (pentru construirea unei fântâni și a unui puț pentru 3000 de localnicii care nu aveau de unde să bea apă
  • Grup Civic – 20.000 de lei (pentru campania „5.000 de zâmbete”)
  • Spital suport-COVID – 354.750 de lei (investiți în 85 de concentratoare de oxigen pentru pacienții aflați în stare gravă din cauza infecției cu coronavirus).

Pentru toate aceste proiecte, asociația a donat 6,86% din bugetul propriu.  Aproape 90% din fonduri au fost investite în cazurile umanitare pentru care au fost demarate campanii pe site, iar 1,53% din bani au fost cheltuiți pe promovarea acestor campanii în mass-media și social-media, de unde vin majoritatea donațiilor.

„Misiunea noastră a fost să ajutăm cât mai mulți oameni năpăstuiți”

Spre deosebire de alte asociații și fundații, ale căror comisioane depășesc uneori și 30%, la <Salvează o inimă> cheltuielile salariale ]nsumeaz[ doar 1,65%. Încă de la bun început, misiunea noastră a fost să ajutăm cât mai mulți oameni năpăstuiți, nu să găsim modalități de a ne suplimenta câștigurile. De altfel, nu am fi reușit să salvăm atâția oameni – ale căror tratamente, operații și medicamente costă zeci de mii sau uneori peste 100.000 de euro – dacă salariile noastre ar fi fost mari”, a mai spus Vlad Plăcintă.

În total, până la sfârșitul anului 2021, asociația condusă de Vlad Plăcintă a strâns 18.071.143 de lei, pe care i-a investit în oameni, în vindecarea, recuperarea și readucerea lor pe făgașul unei vieți normale.

Numeroasele vieți salvate, dar și tot ce am construit și îmbunătățit în ultimul an sunt datorate unor oameni fără ajutorul cărora nu am fi făcut mare lucru. Dacă dorești să fii alături de noi și în continuare, să mergem înainte pe calea binelui comun, redirecționează 20% din impozitul pe venit/profit pentru Asociația <Salvează o inimă>. De asemenea, găsești un contract de sponsorizare pe platforma www.salveazaoinima.ro prin care poți vira orice sumă. Îți mulțumim pentru încredere și pentru contribuția la salvarea de vieți și îți dorim succes în tot ce îți propui!”, a mai transmis Vlad Plăcintă.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
1.7 ° C
1.7 °
1.6 °
95 %
2.7kmh
100 %
sâm
2 °
Dum
1 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
4 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Multă lume încă nu s-a hotărât cu cine votează. O fi din cauza ofertei bogate.

EDITORIAL

Cu stupoare constatăm în aceste zile că în mizerabila „Ciorbă” (am făcut referire la Vladimir Ciorbă, soțul pesedistei Laura Vicol, unul din creierele acestei...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...