spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeLocal BTBrand nou la echipa locală de fotbal (video)

Brand nou la echipa locală de fotbal (video)

FC Botoşani şi-a prezentat duminică noua identitate de brand, reprezentanţii clubului oferind detalii despre semnificația noului logo.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

„Cultura locului păstrează în scrierea marilor autori conceptul de „șoiman” – care poate avea trei semnificatii: șoim, viteaz, cal aprig. Logo-ul FCBT interpretează și redă într-o manieră grafică modernă acest concept complex. El are semnificații care privesc viața interioară și realitatea exterioară deopotrivă…

Cele trei surse care stau la originea ființei reprezentate de logomark duc cu gândul la calități precum forța și viteza (calul iute), curaj, spirit și skill-uri de luptă și spirit de echipă (viteaz), viziune și din nou viteză, însă de data aceasta pe octava ei superioară – agilitatea precisă (calitați ale șoimului).

Se pornește astfel de la capat, dar trecând procesul la nivelul următor și generând astfel un cerc virtuos… Sloganul „Semper altius!” (în traducere: Tot mai sus!) susține și el ideea de continuitate a evoluției…Dincolo de nota de distincție, folosirea Limbii Latine trimite la universalitate, afirmarea unei culturi puternice și întoarcerea la principii… În ceea ce privește wordmark-ul, pe lângă varianta tradițională și bine-cunoscută folosită anterior, vom folosi în anumite contexte și varianta de nume FCBT”, a declarat Octav Dafinoiu, directorul de marketing al clubului.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer fragmentat
0 ° C
1.6 °
-0 °
77 %
3.1kmh
58 %
sâm
0 °
Dum
1 °
lun
3 °
mar
3 °
mie
3 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...