FC Botoşani au venit duminică, cu o surpriză atât pentru suporteri, cât şi pentru botoşăneni. Echipa locală a lansat propria marcă de bere. Branding-ul pentru acest proiect a fost realizat de Iulian Jalbă.
„Am plecat de la studiul de brand şi noua identitate a brandului este bazată pe ”Heroes` Journey” şi atunci am creat şi brandul de bere, care are ca audienţă un public internaţional, iar berea se numeşte ”Heroes` Journey”. Fiecare suporter are nevoie de puţină energie, de motivaţie de a bea o bere şi asta îl transformă automat într-un erou alături de eroii de pe teren. Cam asta am vrut să conturăm”, a conchis Iulian Jalbă.
Berea FCBT a fost aleasă după ce au fost degustate peste 20 de sortimente de bere și vine de la Casa Berarilor, fiind o bere artizanală. „ Ce este foarte special la această bere, este că îi simţi parfumul şi aroma de FC Botoşani, pentru că va fi personalizată pentru FC Botoşani. Această bere înseamnă o mare provocare, peste care cu toţii împreună cu cei de la FC Botoşani , vom crea brandul nostru şi berea noastră şi cred că va fi un punct foarte solid în marea familie FC Botoşani”, a declarat Sorin Cruț manager Casa Berarilor.