spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeLocal BTDeranjamentele în reţeaua de energie electrică pot fi anunţate direct pe site-ul...

Deranjamentele în reţeaua de energie electrică pot fi anunţate direct pe site-ul Delgaz Grid

Clienții Delgaz Grid din Moldova pot semnala direct pe site-ul companiei deranjamentele privind lipsa alimentării cu energie electrică, urmând câțiva pași simpli, fără să mai fie necesară interacțiunea cu personalul operatorului de distribuție.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Astfel, primul pas este accesarea site-ului delgaz.ro, secțiunea „Anunță deranjament”, unde clientul va introduce codul punctului de măsură (cod POD) ce se găsește pe factura primită de la furnizorul de energie electrică și are forma EMOxxxxxxx.

Imediat după înregistrarea sesizării, sistemul informatic verifică dacă la adresa respectivă există evenimente deschise și, în cazul în care sunt deja unele înregistrate, clienții primesc informații suplimentare referitoare la data și ora remedierii acestora. Foarte important, ei vor avea acces la statusul solicitării și vor putea urmări traseul acesteia de la înregistrare până la remedierea deranjamentului.

Orice deranjament înregistrat pe site-ul companiei primește un număr unic de identificare, fără să mai fie necesare alte interacțiuni ale clientului cu personalul companiei, urmând ca sesizarea să fie verificată de electricienii Delgaz Grid.

Delgaz Grid deservește peste 1,5 milioane de clienți de energie electrică și gaze naturale, prin intermediul a peste 83.000 de kilometri de rețele. Acest fapt face imposibilă asigurarea unei monitorizări permanente a fiecărei porțiuni din rețea și orice sesizare venită de la clienți este utilă și este verificată cât mai repede posibil.

Facilitatea oferită de site-ul companiei completează Call Center-ul de Urgență al Delgaz Grid, ce poate fi apelat non-stop la 0800 800 929„, a transmis Corneliu Zaiţ, specialist comunicare externă în cadrul companiei.

Cum adăugăm aplicația ANUNȚĂ DERANJAMENTE la ecranul de pornire a telefonului mobil cu sistem Android:

Căutăm pe Google: delgaz grid anunță deranjamente

  1. Accesăm primul rezultat
  2. Selectăm butonul din dreapta sus: 3 puncte dispuse vertical
  3. Alegem opțiunea: adaugă pe ecran de pornire
  4. Putem edita numele iconiței și selectăm: adaugă
  5. Aplicația a fost adăugată pe pagina principală a telefonului, după celelalte aplicații utilizate.

 

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer acoperit de nori
1.6 ° C
1.7 °
-0 °
94 %
9kmh
100 %
sâm
2 °
Dum
1 °
lun
4 °
mar
3 °
mie
4 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Multă lume încă nu s-a hotărât cu cine votează. O fi din cauza ofertei bogate.

EDITORIAL

Cu stupoare constatăm în aceste zile că în mizerabila „Ciorbă” (am făcut referire la Vladimir Ciorbă, soțul pesedistei Laura Vicol, unul din creierele acestei...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...