Pe mai multe sectoare de drum s-au executat lucrări de supralărgire, rigolele betonate și armare zid de sprijin. Constructorii au început și lucrările la două din cele trei viaducte. Din cauza temperaturilor exterioare, ritmul lucrărilor s-a redus în această perioadă.
Modernizarea DN 29D Botoșani-Ștefănești vizează o lungime totală de peste 42 de kilometri, șoseaua urmând să fie lărgită la 9 metri urmând să aibă două benzi cu o lățime de 3,5 metri și două acostamente cu lățimea de 1 metru. Vor fi executate șanțuri și rigole betonate, rigole carosabile în lungime aproximativ de 62 de kilometri, 29 de podețe, dintre care 24 podețe noi și 5 reabilitate, 8 poduri, din care 5 noi, 3 viaducte, ziduri de sprijin de 100 metri liniari, o trecere la nivel cu calea ferata, aproape 4 kilometri de drenuri, 1,2 kilometri de trotuare în localități, 8 refugii tehnice, amenajări de drumuri laterale, lucrările fiind executate de asocierea Autotehnorom SRL (lider) – Oprasfalt SRL – Obras Publicas Y Regadios SA – Evalcons Tech SRL.
Lucrările ar urma să fie executate în 24 de luni, cu o perioadă de garanție de 7 ani de la data recepției.