Strada Nicolae Iorga, de la sensul giratoriu până la sediul SGA, începe să arate din nou ca o uliţă din mediul rural. Constructorul a reuşit să toarne doar un strat de asfalt, însă în unele locuri acesta a cedat şi a ieşit la suprafaţă stratul de pământ. Mai mult, şoferii trebuie să facă slalom cu maşinile printre gropi.
Problemele au fost semnalate de o botoşăneancă, pe pagina de facebook a Consiliului Local.
„Uitați, domnule primar, cum arată strada Nicolae Iorga după marea reabilitare!!
Este o bătaie de joc. De la sensul giratoriu la Economic până la ocolul silvic după doar o lună arată ca după bombardament. Se pare că până acum nu a văzut nimeni din primărie, nimeni nu a circulat pe această stradă.
La sensul giratoriu cu intrare pe strada Iorga, este diferență de nivel de 10 centimetri. Cum poți să lași un așa prag ca muncitor profesionist???
… Știu, o să spuneți că mai vine un strat de asfalt, dar … până vine acel strat, probabil cel mai devreme la vară sau în campania electorală, de ce nu se îndulcește acel prag, adică să fie pierdut, trebuie să vă spună cineva care lucrează cu totul în alt domeniu ceea ce trebuie să facă cei care lucrează în acest domeniu?”, a transmis ea.
Un alt botoşănean a scris că sunt probleme şi pe alte străzi. „Măcar de-ar fi doar ciotul ăla de stradă (unde unii s-au tot pozat, a hărnicie), n-ar fi un capăt de ţară… Dar nu… nu doar acolo ni se relevă miserupismul unora, ci în mai tot oraşul! Avem cratere începând din buricul târgului (la înmatriculări, în faţă), până în mai toate cartierele”, a arătat botoşăneanul.
Lucrările au început pe 4 octombrie 2021
Lucrările pe strada Nicolae Iorga, de la intersecţia cu strada Dimitrie Rallet până la sensul giratoriu de pe strada Bucovina, au fost demarate pe 4 octombrie 2021. În acea zi au ajuns în zonă primarul Cosmin Andrei, viceprimarul Bogdan Buhăianu şi alţi funcţionari din primărie. Lucrările programate vizau scoaterea dalelor cu șinele de tramvai, lărgirea benzilor de circulaţie, reabilitarea trotuarelor, amenajarea de locuri de parcare şi asfaltarea străzii.
Constructorul a intervenit, însă doar pe jumătate de stradă. Pe partea dreaptă, sensul de mers spre SGA, au fost scoase dalele, strada a fost lărgită, trotuarele şi intrările în blocuri reabilitate, fiind realizat şi sistemul de preluare ape pluviale. Totodată, a fost turnat în viteză şi un strat de asfalt, care însă a cedat în unele zone.