Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) lansează din 22 noiembrie serviciul de chat destinat contribuabililor (n.r. persoană care plătește impozite). Prin intermediul acestuia, contribuabilii pot beneficia de asistenţă în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituţiei.
ANAF lansează un serviciu de asistență online pentru contribuabili
În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.
„Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”, au transmis reprezentanții instituției.
Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și va fi disponibil aici.
„În luna iunie 2021 a fost testat serviciul de chat ce urmează a fi lansat sub formă pilot şi (…) informăm contribuabilii cu privire la faptul că Agenţia Naţională de Administrare Fiscală lansează chat-ul, un nou serviciu electronic, disponibil începând cu data de 22 noiembrie 2021. Acest serviciu se află în faza de testare până la sfârşitul acestui an şi poate fi accesat de contribuabili. Prin intermediul serviciului de chat, contribuabilii pot beneficia de asistenţă în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituţiei noastre”,”, a spus Mirela Călugăreanu, președintele instituției potrivit agerpres.ro.