spot_img
duminică, noiembrie 24, 2024
HomeActualitateaAmenajarea spațiilor comerciale respectând tendințele din 2021

Amenajarea spațiilor comerciale respectând tendințele din 2021

În 2021, cea mai puternică tendință este cea de merchandising vizual. Asta înseamnă că în afaceri contează crearea unei imagini frumoase, dar și alte aspecte: planificarea vânzărilor, stabilirea sortimentelor, selectarea echipamentelor comerciale, achiziționarea unor sisteme de depozitare și evidențiere a produselor (cum ar fi rafturi magazin, rafturi gondolă  magazin, rafturi sticlă magazin, rafturi metalice magazin).

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

În prezent, în magazine sunt folosite în mod frecvent sistemele de rafturi de perete supermarket, gondole de înălțimi diferite, rafturi metalice modulare și sistemele de rafturi metalice certificate TUV, CE și EN ISO 9001: https://prometall.ro/collections/rafturi-magazin. Culoarea de bază a rafturilor este albă, însă acestea pot fi și personalizate în funcție de cerințele clientului.

Pentru creșterea vânzărilor, scopul principal al managerului este de a găsi soluții prin care să îmbunătățească experiența clienților în magazin. Asta înseamnă de fapt merchandising vizual sau organizarea optimă a magazinului pentru a avea mai mult succes.

Pentru asta se aplică anumite strategii și anume:

Zona de vânzare

În magazin, trebuie stabilită o zonă de vânzare care permite mișcarea confortabilă a cumpărătorilor dar și a angajaților de aici.

Brading de produs

Asta înseamnă diferențierea produsului pe piață, prin anumite detalii, cum ar fi de pildă eticheta de la raft. În general în supermarketuri gama de produse este foarte mare, iar pentru a evidenția un anumit produs trebuie făcut ceva, care va atrage atenția clienților spre el. Este nevoie de un plan de acțiune pentru introducerea produsului sau a mărcii pe piață.

Promoții și oferte

Pentru a crește vânzările, cumpărătorii din supermarket trebuie informați cu privire la promoții și oferte. Prețurile de vânzare ale produselor sunt stabilite de către profesioniști, astfel încât să atragă clienții. De regulă, clienții trebuie informați despre prețurile promoționale sau despre ofertele la produse din timp, înainte de prezentarea lor pe rafturi. Acestea pot fi diferite pentru bunuri la fel, la mărci comerciale diverse sau similare.

O strategie folosită frecvent în supermarketuri este de a aduce mereu produse deosebite pentru a bucura clienții, cum ar fi de pildă: fructe de mare, cărnuri și garnituri gata preparate cu diferite ingrediente și condimente absolut delicioase. Astfel de produse trebuie să fie de cea mai bună calitate, să se vadă prospețimea fileurilor de pește și a fructelor de mare.

Fructe și legume proaspete

Un lucru esențial care ar atrage cumpărătorii este comercializarea de fructe și legume proaspete, aduse direct de la fermieri. Dacă supermarketurile s-ar remarca prin reputația de a avea mereu legume proaspete locale, atunci cu siguranță vânzările la aceste produse ar crește substanțial.

Atitudinea personalului

Serviciul pentru clienți trebuie să fie în regulă în orice supermarket, iar atitudinea angajaților pozitivă. În ziua de azi, acești factori sunt importanți, ei determină reputația magazinului. Deseori depinde de serviciul pentru clienți dacă cumpărătorii vor avea o impresie bună despre magazin.

Tratarea clienților de către un lucrător din magazin afectează reputația acestui magazin, în funcție de atitudinea angajatului. Prin urmare, el trebuie să aibă un comportament pozitiv, să răspundă corect și la obiect, chiar dacă face asta într-un timp limitat. Oamenii trebuie tratați politicos, fără grosolănie, indiferent de vârsta pe care o au. În supermarketuri vin oameni de toate vârstele, deci pentru toți trebuie un minim de respect. Angajații trebuie să aibă abilitatea de a conversa plăcut și de a răspunde prompt la clienți, dacă acest lucru este necesar.

Uneori sunt și probleme, este posibil ca unii clienți să se enerveze, dar asta nu înseamnă că ei trebuie tratați în mod nepoliticos, chiar dacă poate nu au dreptate. Persoanele de la serviciul pentru clienți trebuie să aplaneze conflictele și să rezolve cumva situația.

Dacă atitudinea celor de la serviciul  pentru clienți este una potrivită, respectuoasă, atunci cumpărătorii vor avea o impresie bună și astfel șansele ca ei să revină la magazin cresc. Asta duce la creșterea vânzărilor la produse și a profitului.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
nori împrăștiați
-0.5 ° C
-0.4 °
-0.6 °
75 %
1.8kmh
26 %
Dum
2 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
5 °
joi
7 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...