spot_img
vineri, noiembrie 22, 2024
HomeLocal BTModern Calor are de recuperat de la clienţi peste cinci milioane de...

Modern Calor are de recuperat de la clienţi peste cinci milioane de lei

În pragul unui nou sezon rece, foarte mulţi botoşăneni au datorii la Modern Calor. Potrivit conducerii societăţii, la 30 septembrie 2021, unitatea avea de recuperat de la clienţi de 3.774.797 de lei, la care se adaugă penalităţi de 1.639.344 de lei.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Sumele de recuperat au mai scăzut, în condiţiile în care la finele anului trecut acestea totalizau 6.234.133 de lei, la care se adăugau penalităţi de 1.645.877 de lei.

Cum activitatea operatorului depinde de sumele încasate în contul serviciilor asigurate, au fost luate măsuri pentru îmbunătăţirea ritmului încasărilor. Astfel, s-a decis ca unii casieri să se prezinte la domiciliul datornicilor pentru a-i convinge să facă unele plăţi. Mai mult, la nivelul conducerii societăţii, s-a hotărât ca executarea silită a datornicilor să fie făcută în toate formele, astfel că se poate ajunge chiar până la vânzarea de imobile, nu doar poprire pe venituri, ca până acum. “Am început să înscriem facturile de energie termică în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară, în vederea executării silite, cât şi verificarea debitorilor la Biroul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Botoşani, cu scopul identificării bunurilor imobiliare”, a declarat Bogdan Varasciuc, director general al Modern Calor.

Directorul Modern Calor face apel la datornici să facă eşalonări 

Pentru a fi evitate situaţiile neplăcute, oficialul a transmis botoşănenilor care întâmpină probleme cu plata facturilor să se prezinte la sediul societăţii pentru a face eşalonări, angajamente de plată. Aceste demersuri ar evita executarea silită, care presupune, suportarea de către clienţi şi a costurilor cu înscrierea în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară şi onorariul executorului.

Cheltuielile cu executarea silită, taxele de înscriere la OCPI și BEJ, penalitățile pot dubla valoarea totală de plată pentru serviciile furnizate. În plus, instituirea de popriri pe conturi și venituri de către executorul judecătoresc este, în sine, o situație extrem de neplăcută, care poate fi evitată doar prin plata facturilor la timp. Precizăm că înștiințările de plată, pe care Modern Calor le trimite anterior transmiterii facturilor la executor, reprezintă din partea societății un demers preventiv de informare, acestea nepresupunând vreun cost suplimentar pentru client”, a mai precizat Bogdan Varasciuc.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
ninsoare ușoară
1.7 ° C
1.7 °
1.6 °
95 %
5.7kmh
100 %
vin
1 °
sâm
1 °
Dum
1 °
lun
4 °
mar
4 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Multă lume încă nu s-a hotărât cu cine votează. O fi din cauza ofertei bogate.

EDITORIAL

Cu stupoare constatăm în aceste zile că în mizerabila „Ciorbă” (am făcut referire la Vladimir Ciorbă, soțul pesedistei Laura Vicol, unul din creierele acestei...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...