Serviciul Public de Administrare Pieţe, Obor şi Cimitire (SPAPOC), structură înfiinţată prin votul consilierilor municipali, în mai 2020, este încă la faza de organizare a concursurilor pentru ocuparea posturilor. Noul serviciu va prelua de la Urban Serv administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor, însă, până la finalizarea tuturor concursurilor, aceste obiective rămân tot la Urban Serv.
„Până la această dată au fost angajaţi şeful de serviciu, şeful de birou, respectiv a mai fost ocupat un post la contabilitate, unul la contracte. Au mai fost angajaţi juristul, opt casieri încasatori la piaţă şi unul la cimitire şi un casier referent, câte un şef de formaţie la Piaţa Centrală şi cimitire”, a declarat Marinela Vieriu, şeful SPAPOC.
Oficialul estimează că toată procedura de ocupare a posturilor se va încheia la finele lunii ianuarie.
„Sperăm să finalizăm concursurile până la sfârşitul lunii ianuarie şi tot până atunci să reuşim să preluăm în administrare pieţele, oborul şi cimitirele. Ne-a încurcat mult această pandemie”, a mai explicat Marinela Vieriu.
Noul serviciu are sediu în Piaţa Centrală, unde a funcţionat până acum Administraţia pieţelor.
Serviciul Public de Administrarea Pieţelor, Oborului şi Cimitirelor include 53 de posturi, dintre care două de conducere şi 51 de execuţie, repartizate după cum urmează: compartiment juridic, achiziţii, secretariat (trei posturi), compartiment contabilitate (două posturi), compartiment resurse umane (un post), birou administrare pieţe, obor, cimitire (46 de posturi, dintre care 32 la pieţe şi 14 la cimitire).