Botoşănenii care doresc să sesizeze unele probleme din municipiu au la dispoziţie aplicaţia City Report, aplicaţie disponibilă în Google Play. Petiţiile pot fi publice sau personale, în funcţie de dorinţa celui care trimite sesizarea.
Potrivit celor precizate de Cosmin Andrei, primarul municipiului, în acest an au fost primite prin City Report 330 de petiţii, din care 170 sunt soluţionate, iar celelalte în curs de rezolvare.
Cele mai multe sesizări au vizat starea drumurilor, iluminatul public, starea spaţiilor verzi sau amenajările peisagistice, fiind rezolvate 84 dintre acestea. Alte reclamaţii au vizat salubrizarea, 26 dintre acestea fiind rezolvate. Datele centralizate mai arată că au fost primite sesizări pe ordine publică (20 fiind soluţionate), probleme diverse (rezolvate 19), transport public local (soluţionate şase), urbanism (patru rezolvate). Alte reclamaţii au fost transmise direct primarului municipiului, 11 dintre acestea fiind rezolvate.
Cosmin Andrei a explicat că au fost rezolvate doar 170 de sesizări dintre cele 330 primite motivat de faptul că unele nu sunt de competenţa municipalităţii, iar altele, cum ar fi investiţiile în drumuri şi reţele de utilităţi, presupun o perioadă mai mare de timp pentru implementare. „De regulă, petiţionarul poate verifica în aplicaţie dacă sesizarea lui a fost soluţionată”, a concluzionat Cosmin Andrei.