De luni se reia parțial activitatea de lucru cu publicul a Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (SPCRPCIV) Botoșani.
Chiar dacă autoritățile locale au luat măsuri pentru limitarea riscurilor de aglomerare și contaminare cu boli infecțioase, accesul la ghișeele de lucru ale SPCRPCIV urmând a se realiza pe baza programării on-line și cu respectarea măsurilor de prevenire a transmiterii noului tip de coronavirus, Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), reamintește că valabilitatea documentelor emise de serviciile publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor se menține, pentru o perioadă de 90 de zile, de la data încetării stării de urgență, adică până pe 15 august, în cazul permiselor de conducere, și 45 de zile, de la data încetării stării de urgență, adică până la sfârșitul lunii iunie, pentru autorizațiile de circulație provizorie.
„Totodată se menține și valabilitatea documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare/transcriere, examinare sau preschimbare a permisului de conducere obținute de către solicitanți de la alte entități, documente care au expirat în interiorul stării de urgență, pentru o perioadă de 90 de zile de la data încetării acesteia”, se mai arată în comunicatul DRPCIV.
Activitatea cu publicul la SPCRPCIV Botoșani a fost suspendată în urmă cu o lună, când, în ciuda măsurilor stricte pe care conducerea le-a luat încă de la începutul pandemiei de Covid-19, doi angajați au contactat teribilul virus. Ulterior, angajații de la Permise au trecut la Inspectoratul Județean de Poliție și au participat la acțiunile pentru respectarea restricțiilor impuse de ordonanțele militare.