„În baza Ordonanței militare nr.3/ 2020 se suspendă programul cu publicul la ghișeul restituiri permise de conducere și certificate de înmatriculare pe perioada stării de urgență. De asemenea, se suspendă și testarea conducătorilor auto privind cunoașterea regulilor de circulație”, se arată într-o comunicare a Inspectoratului de Poliție Județean.
Având în vedere contextul actual, validarea permiselor de conducere și a certificatelor de înmatriculare se va face la cerere, iar restituirea va fi efectuată după terminarea stării de urgență.
Totodată, documentele destinate Serviciului Rutier Botoșani se vor înainta doar prin fax la numărul de telefon 0231/507726 sau email la adresa circulatie@bt.politiaromana.ro.
La rândul lor, șoferii care trebuie să predea permisele de conducere, în urma sancțiunilor aplicate, vor putea trimite documentul prin poștă, împreună cu o declarație sau hotărârea judecătorească, în funcție de situație, pe adresa Serviciului Rutier, municipiul Botoșani, strada Cornișa nr. 10 cod poștal 710011.
Telefoane de contact Serviciul Rutier 0231/507720, 0231/507723.