Dată fiind instituirea stării de urgență, începând de astăzi, 18 martie, la societatea Locativa nu se mai primesc documente pe suport de hârtie (prin secretariat sau prin poștă). Potrivit conducerii societăţii, se menţine valabilitatea documentelor care expiră pe perioada stării de urgenţă. Altfel spus, contractele rămân valabile, iar furnizorii de utilităţi nu vor face nicio debranşare în această perioadă.
„În vederea limitării riscului de infectare cu virusul Covid 19, recomandăm clienţilor noștri în continuare interacţiunea de la distanţă, prin comunicarea pe mail la adresa: office@locativa.ro, sau telefonic la numărul 0231/532273. Persoanele care prezintă simptome de răceală sau gripă sunt rugate să nu se prezinte la casieria societății. În perioada următoare se sistează audiențele”, a declarat Florinel Gornea, directorul Locativa.
Pentru evitarea aglomeraţiei la casierie, persoanele care au posibilitatea, sunt rugate să achite contravaloarea chiriei lunare cu ordin de plată, în conturile:
- RO68UGBI0000222011457RON, deschis la Garanti Bank.
- RO31RNCB0041041205010001, deschis la BCR
- RO73BACX0000000511742000, deschis la Banca Țiriac
- RO67BRDE070SV01297600700, deschis la BRD