În aceste zile, Cornișa AquaPark este în centrul atenției vizitatorilor Târgului de Turism al României, organizat la București, la Romexpo. Alături de funcţionari de la Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Botoşani şi zona de agrement Cornişa, la târg participă şi reprezentanţi ai Direcţiei Judeţene de Tineret şi Sport care promovează Tabăra de airsoft de la Agafton. „Hai la Botoşani! Hai la Cornişa!”, acesta este îndemnul cu care sunt întâmpinaţi vizitatorii standului botoşănean.
„Numeroasele contacte cu agențiile de turism și reacțiile pozitive ale tuturor celor care au vizitat standul botoșănean sunt semnale încurajatoare privind creșterea, în sezonul estival, a numărului de turiști care vor ajunge la Cornișa. Efectele afluxului sporit de turiști sunt benefice nu doar pentru imaginea Botoșanilor, ci și în plan economic, fiind una dintre modalitățile ingenioase în care pot fi atrași bani în municipiu”, se arată într-un comunicat transmis de biroul de presă din cadrul primăriei.
Tot în această lună, standul de prezentare a municipiului Botoşani a stârnit interesul agențiilor de turism, al presei de profil și al vizitatorilor obișnuiți la alte două târguri de turism: Moldexpo, organizat la Chișinău între 13 – 16 februarie și Touristica, organizat la Cluj Napoca între 14 – 16 februarie.
Potrivit conducerii Primăriei Botoşani, Parcul de agrement Cornișa a transformat, în mai puțin de un an de la inaugurare, Botoșaniul într-un punct extrem de atractiv pentru turiștii din țară și chiar și pentru turiștii străini, îndeosebi cei din Ucraina și Republica Moldova.
Interesul pentru un sejur la Botoșani este întreținut constant, într-o manieră profesionistă, prin acțiunile de promovare organizate, respectiv festivaluri și spectacole cât mai atractive, cu impact regional şi prezentarea facilităților de excepție de la Cornișa la târguri de turism.