spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeEconomicConsiliere pentru datornicii la bănci

Consiliere pentru datornicii la bănci

Consumatorii care au datorii neachitate de cel puţin 90 de zile la credite beneficiază de consiliere gratuită şi de îndrumare de specialitate din partea reprezentanţilor Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pentru întocmirea dosarului de deschidere a procedurii de insolvenţă.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

De asemenea, persoanele care au datorii atât de mari încât valoarea lor totală depăşeşte valoarea tuturor bunurilor aflate în proprietate (cel puţin 15 salarii minime brute pe economie, 2.230 lei x 15 = 33.450 lei), dar şi persoanele cu datorii care nu au alte surse de venit şi au o situaţie financiară iremediabil compromisă, beneficiază de consiliere gratuită din partea Protecției Consumatorilor. „ANPC sprijină, prin intermediul Direcţiei de Insolvenţă Persoane Fizice, implementarea Legii insolvenţei persoanelor fizice nr. 151/2015, prin consilierea consumatorilor vizaţi de actul normativ, cât şi prin sprijinirea activităţii Comisiilor Teritoriale care se regăsesc la nivelul fiecărui judeţ”, se arată un comunicat al ANPC.

Conform prevederilor legale, Comisia de insolvenţă este coordonată de ANPC şi este alcătuită din reprezentanţii Ministerului Finanţelor Publice, Ministerului Justiţiei, Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, ANPC şi ai Oficiului Naţional al Registrului Comerţului – Direcţia Buletinul procedurilor de insolvenţă.

În prezent, există în derulare dosare de insolvenţă care vizează toate cele trei forme de redresare financiară a debitorului: procedura simplificată de insolvenţă, insolvenţa pe baza planului de rambursare şi lichidarea de active.

ANPC recomandă persoanelor interesate să obţină mai multe detalii despre consiliere să acceseze site-ul ANPC, secţiunea Insolvenţă Persoane Fizice, sau pagina de Facebook „Insolvenţă Persoane Fizice”, sau să se adreseze direct personalului specializat din locaţiile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer senin
0.6 ° C
1.6 °
-0 °
83 %
5.2kmh
1 %
sâm
1 °
Dum
2 °
lun
4 °
mar
3 °
mie
3 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...