spot_img
sâmbătă, noiembrie 23, 2024
HomeLocal BTClienţii se uită la ASTA  când păşesc prima data într-un hotel! Care...

Clienţii se uită la ASTA  când păşesc prima data într-un hotel! Care sunt cele mai importante aspecte de care să ţii cont

Odată cu trecerea timpului și cu creșterea prețurilor, clienții devin și ei din ce în ce mai pretențioși atunci când vine vorba de confortul lor în concediu. Majoritatea caută locuri de cazare frumoase, curate, cu view impresionant și cu facilități dintre cele mai moderne.

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

 Având în vedere că turismul în țara noastră se dezvoltă cu fiecare an tot mai mult, oamenii au început să ia în calcul concedii și vacanțe de calitate și în România. Cu toate acestea, ei își doresc să aibă parte de aceleași condiții și respect ca în străinătate, așa că trebuie să fii pregătit și să îți răsfeți clienții așa cum merită.

 Iată la ce se uită clienții prima dată atunci când îți vor păși pragul:

 

1. Curățenia

Curățenia este primul lucru de care clienții țin cont atunci când merg undeva în vacanță. Igiena este extrem de importantă, de aceea trebuie să dezinfectezi camerele și, mai ales, băile foarte bine. Oamenii nu vor aprecia deloc dacă vor vedea fire de păr pe jos, mobilă plină de praf, baie murdară sau gândaci pe jos. Dimpotrivă, le vei lăsa o impresie proastă și nu îi vei mai vedea și a doua oară. Pentru o curățenie impecabilă a spațiilor, folosește detergenți profesionali de pe site-ul ARLI care să aibă o putere de curățare mai mare ca a detergenților obișnuiți. În acest fel, clienții nu se vor confrunta cu bacterii luate din hotel, iar camera lor va străluci de curățenie. Aceste este un prim semn că îți respecți oaspeții, iar în rimul acesta îți vei câștiga niște clienți fideli.

 2. Amabilitatea personalului

 Dacă oamenii cu care interacționează odată ajunși la hotel sunt neprietenoși, atunci și clienții se vor simți stingheri, neapreciați și nu vor reveni cu alta ocazie. De aceea, este important să investești în pregătirea personalului și, mai ales, trebuie să găsești oameni cărora să le facă plăcere să lucreze cu publicul, care să fie zâmbitori, amabili și să fie capabili să rezolve orice problemă care ar putea apărea. Zâmbetele și voia bună vor fi întotdeauna cheia succesului!

3. Facilitățile oferite în cameră/hotel

Există mulți clienți care preferă, în concediu, să stea mai mult la hotel, să se odihnească, ori să se bucure de toate facilitățile pe care hotelul i le pune la dispoziție. Fie că vorbim de piscină, room-service, saună, jacuzzi, masaj etc, clienții vor să se simtă răsfățați și în acest fel sunt dispuși să scoată și mai mulți bani din buzunar. Așadar, ia în calcul investiția în modalități de relaxare a clienților în cadrul hotelului.

 În concluzie, în 2019 se poartă vacanțele moderne. Dacă vrei să fii și tu în topul clasamentului în ceea ce privește locurile de cazare premium trebuie să fii foarte atent la cele 3 aspecte prezentate mai sus. Clienții se vor uita întotdeauna la igiena și calitatea serviciilor, deoarece își doresc să fie tratați cu acceași seriozitate și încredere pe care le oferă și ei, la rândul lor.

Photo: Shutterstock.com

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer fragmentat
1.6 ° C
2.6 °
1.1 °
77 %
8.6kmh
72 %
sâm
2 °
Dum
1 °
lun
4 °
mar
4 °
mie
6 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...