Odată cu trecerea timpului și cu creșterea prețurilor, clienții devin și ei din ce în ce mai pretențioși atunci când vine vorba de confortul lor în concediu. Majoritatea caută locuri de cazare frumoase, curate, cu view impresionant și cu facilități dintre cele mai moderne.
Având în vedere că turismul în țara noastră se dezvoltă cu fiecare an tot mai mult, oamenii au început să ia în calcul concedii și vacanțe de calitate și în România. Cu toate acestea, ei își doresc să aibă parte de aceleași condiții și respect ca în străinătate, așa că trebuie să fii pregătit și să îți răsfeți clienții așa cum merită.
Iată la ce se uită clienții prima dată atunci când îți vor păși pragul:
1. Curățenia
Curățenia este primul lucru de care clienții țin cont atunci când merg undeva în vacanță. Igiena este extrem de importantă, de aceea trebuie să dezinfectezi camerele și, mai ales, băile foarte bine. Oamenii nu vor aprecia deloc dacă vor vedea fire de păr pe jos, mobilă plină de praf, baie murdară sau gândaci pe jos. Dimpotrivă, le vei lăsa o impresie proastă și nu îi vei mai vedea și a doua oară. Pentru o curățenie impecabilă a spațiilor, folosește detergenți profesionali de pe site-ul ARLI care să aibă o putere de curățare mai mare ca a detergenților obișnuiți. În acest fel, clienții nu se vor confrunta cu bacterii luate din hotel, iar camera lor va străluci de curățenie. Aceste este un prim semn că îți respecți oaspeții, iar în rimul acesta îți vei câștiga niște clienți fideli.
2. Amabilitatea personalului
Dacă oamenii cu care interacționează odată ajunși la hotel sunt neprietenoși, atunci și clienții se vor simți stingheri, neapreciați și nu vor reveni cu alta ocazie. De aceea, este important să investești în pregătirea personalului și, mai ales, trebuie să găsești oameni cărora să le facă plăcere să lucreze cu publicul, care să fie zâmbitori, amabili și să fie capabili să rezolve orice problemă care ar putea apărea. Zâmbetele și voia bună vor fi întotdeauna cheia succesului!
3. Facilitățile oferite în cameră/hotel
Există mulți clienți care preferă, în concediu, să stea mai mult la hotel, să se odihnească, ori să se bucure de toate facilitățile pe care hotelul i le pune la dispoziție. Fie că vorbim de piscină, room-service, saună, jacuzzi, masaj etc, clienții vor să se simtă răsfățați și în acest fel sunt dispuși să scoată și mai mulți bani din buzunar. Așadar, ia în calcul investiția în modalități de relaxare a clienților în cadrul hotelului.
În concluzie, în 2019 se poartă vacanțele moderne. Dacă vrei să fii și tu în topul clasamentului în ceea ce privește locurile de cazare premium trebuie să fii foarte atent la cele 3 aspecte prezentate mai sus. Clienții se vor uita întotdeauna la igiena și calitatea serviciilor, deoarece își doresc să fie tratați cu acceași seriozitate și încredere pe care le oferă și ei, la rândul lor.
Photo: Shutterstock.com