După mai multe săptămâni în care cea mai nouă şi performantă ambulanţă a stat pe tuşă, la câteva zile după ce a fost dată în folosire, ieri reprezentanţii firmei care asigură service-ul au venit pentru a remedia defecţiunile.
Nu doar pe cele semnalate la targa autosanitarei, dar şi la alte câteva ambulanţe la care au fost semnalate diverse deficienţe în timpul exploatării.
Astfel, două maşini cu specialişti şi aparatură, veniţi de la Cluj, au lucrat aproape toată ziua în parcul auto al Serviciului Judeţean de Ambulanţă, autosanitarele fiind aliniate ca într-un service pentru remedierea defecţiunilor, găsite în special la tărgi, la platforma de sirenă şi girofaruri.
De-a lungul timpului, mai multe servicii de ambulanţă din ţară au semnalat deficienţe mari la noile autosanitare prmite de la Ministerul Sănătăţii, însă iniţial reprezentanţii de la Bucureşti au dat vina pe presă că au expus aceste probleme în spaţiul public.
Abia ulterior, în cadrul unei întâlniri cu toate serviciile de ambulanţă din ţară, s-a căzut de acord să se facă o listă cu toate problemele, ajungându-se la peste 30 de puncte, care să fie prezentate producătorului şi remediate în cel de-al doilea lot de autosanitare care va fi livrat în ţară.