Disponibilizările de personal de la societatea Urban Serv au adus societăţii de salubrizare câteva procese în instanţă. Potrivit celor precizate de Cristian Sadovei, liderul sindicatului din unitate, patru dintre angajaţii care au rămas fără loc de muncă au atacat în instanţă decizia de disponibilizare. „Aceştia motivează – <de ce eu și nu altul?> Eu le dau dreptate în privința asta, nimeni nu vrea ca la 50 de ani să rămână fără loc de muncă”, a spus liderul de sindicat. Acesta a arătat că, în condiţiile în care se vor vacanta unele posturi, prin pensionare, persoanele disponibilizate, care nu au vârsta de pensionare, vor avea prioritate la reangajare.
La plecarea din societate, persoanele disponibilizate au primit câte un salariu, conform prevederilor contractului colectiv de muncă.
În luna aprilie a acestui an, conducerea Urban Serv a decis să desfiinţeze 17 posturi. În categoria locurilor de muncă desfiinţate au intrat: două posturi contabil, unul de funcţionar administrativ şi patru de casier (biroul contracte – facturare, încasare debite), un post de şef formaţie (formaţia colectare deşeuri), două posturi de expert achiziţii şi un post de tehnician documentaţii (la biroul achiziţii, licitaţii) şi câte un post de analist resurse umane, administrator reţea (serviciul resurse umane), administrator imobile, dispecer, metrolog şi controlor financiar. „S-a făcut o evaluare a personalului Tesa şi s-a mers foarte mult pe eficienţă. Redistribuirea sumelor care reies din acest plan de restructurare va fi făcută prin creşteri salariale la angajaţii care lucrează ca şoferi pe utilajele grele şi la lucrătorii din salubrizare”, declara atunci Bogdan Buhăianu, director general al Urban Serv, adăugând că o parte din economii va fi folosită pentru investiţii în utilaje.