Mai mulți utilizatori ai telefoniei mobile Orange din Botoșani au semnalat probleme cu semnalul și de rețea. „Tocmai îmi schimbam cartela şi am crezut că e arsa, dar se pare că problemele sunt de la reţea. E inadmisibil. În ultima perioadă au tot mai multe probleme. Am luat legătura cu serviciul Clienţi, dar mi-au spus că nu ştiu să fie vreo problemă. Cert este că nu ne putem folosi telefoanele”, a reacţionat un utilizator nemulţumit că nu poate folosi reţeaua de telefonie mobilă.
La sfârşitul lunii martie, Orange a avut mari probleme, timp de câteva ore, din cauza secţionării mai multor cabluri de fibră optică ale companiei. „O parte dintre clienţii noştri au întâmpinat dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie a apărut ca urmare a unor secţionări multiple simultane ale magistralelor principale de fibră optică în judeţele Bistriţa-Năsăud, Braşov şi Mehedinţi… Secţionările care au afectat reţeaua de fibră optică au fost cauzate de o alunecare de teren în judeţul Mehedinţi şi de lucrări de construcţii civile, fără legătură cu reţeaua Orange, în judeţele Braşov şi Bistriţa-Năsăud”, se arăta într-un comunicat al companiei de comunicaţii de pe 27 martie.
Ulteriori, Orange România a decis să ofere un bonus de internet de 5 GB clienților care au fost afectați de avaria întâmpinată la rețeaua de fibră optică a companiei. „Ca urmare a incidentului de rețea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experiența de folosire a rețelei Orange”, arată un mesaj transmis de Orange clienților săi.
Ideea e că majoritatea clienţilor nu folosesc nici acum tot net-ul pe care îl au în planul tarifar, astfel că despăgubirea Orange e mai mult formală şi are mai mult un caracter de imagine decât unul practic.
Orange este liderul pieţei de telefonie mobilă din România, cu venituri totale de 1,125 miliarde de lei în 2018, în creştere cu 5% faţă de 2017. La 31 decembrie 2018, compania furniza servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.762.100 de clienţi, în creştere cu 1,3% comparativ cu finalul anului 2017, potrivit datelor publicate de companie.