spot_img
duminică, noiembrie 24, 2024
HomeLocal BTLansări „Miss&Mister Laurian”

Lansări „Miss&Mister Laurian”

9 ani de culoare, coafuri, toalete, emoţii şi mai ales multă atitudine s-au strâns în cele peste 240 de pagini ale revistelor „Miss&Mister A.T.Laurian” lansate joi dimineaţă în Aula Magna a laurienilor. Deocamdată doar în format digital, colecţiile ce trec în revistă concurenţii, organizatorii, câştigătorii balurilor din 2010 până în prezent de la colegiul naţional botoşănean au ajuns acum la numerele 3 şi 4. Seria de publicaţii a apărut pentru că laurienii nu vor să se piardă nimic din ceea ce fac punând suflet şi minte, iar ultimele două realizări au fost semnate de Alexandra Onofrei, fostă elevă a colegiului, actualmente specialist PR în cadrul unei firme de renume din Cluj.
Tânăra se numără printre deţinătorii premiului III la unul dintre balurile anilor trecuţi, dar şi printre organizatorii ediţiilor ce au urmat. Pentru că pentru cei mai implicaţi participanţi ai concursurilor de frumuseţe aventura a început abia după competiţie, când au trecut în spatele cortinei, făcând parte din echipele ce au organizat următoarele Preuniversitarii şi Baluri ale Bobocilor. Aici şi-au făcut prieteni, au aflat că se poate comunica foarte uşor cu seniorii de a XII -a şi că profesorii pot fi neaşteptat de deschişi la ideile lor de organizare a balurilor. Iar dintre dascăli, principalul pion a fost, în toate aceste ediţii, profesorul de educaţie fizică şi sport Elena Alexa. Aceasta a reuşit să pună în valoare ideile elevilor ce au dus către concepţii din ce în ce mai sofisticate şi tematici cât mai apropiate de pasiunile laurienilor. Tinerii au fost lăsaţi să-şi demonstreze priceperea în atragerea sponsorilor, în evidenţierea eleganţei şi frumuseţii, dar şi a non-conformismului, veseliei şi tinereţii lor, dintre toate juriul putând alege, de fiecare dată, câştigători de înaltă clasă.
Aşa s-a făcut că „dintre elevii care pe parcursul acestor ani au obţinut titlul de miss/mister, majoritatea au ajuns personalităţi respectabile, unii lucrând în mass-media şi modelling.”, cum explică Alexandra în introducerea ei din revista ce arată că elevii Colegiului A.T Laurian „nu sunt numai foarte buni la învăţătură, ci sunt şi frumoşi, au ţinută, au stil şi prin urmare au cu ce se prezenta în faţa vieţii”.
Chiar dacă sunt în vacanţă, co-realizatorii ultimelor două numere „Miss&Mister” au fost prezenţi joi la lansare şi s-au bucurat să-i aibă aproape pe unii dintre câştigătorii balurilor din anii trecuţi. Studenţi sau specialişti în diverse domenii, aceştia au venit cu bucurie şi nostalgie în Laurian pentru a-şi aminti de momentele de altădată. Este şi cazul lui Cristi Ţebecailo, fostul manager public al Municipiului Botoşani, actualmente manager public în cadrul Direcţiei Regionale Iaşi a A.N.A.F, (Administraţia Naţională a Finanţelor Publice), care a fost primul Mister Boboc al Laurianului. Momentele hazlii trăite cu ocazia balurilor au fost rememorate şi cu ajutorul celor ce nu au putut ajunge la eveniment, dar care au putut să se adreseze prin telefon şi boxe tuturor celor din aulă.
Directorii Mihaela Prăjinariu şi Ioan Onofrei au fost prezenţi la lansare, explicând că, cel puţin în ultimii ani, conducerea colegiului nu s-a implicat deloc în realizarea spectacolelor, permiţând balurilor să fie încă „un nucleu autonom al Laurianului”, oprind orice cenzură în această direcţie. „Unii au criticat, alţii au apreciat această atitudine a noastră, dar a fost o decizie bună, iar rezultatele au demonstrat asta”, a explicat Mihaela Prăjinariu. Adjunctul Onofrei a oferit celor prezenţi şi o dovadă concretă a utilităţii acestor momente mult-îndrăgite de elevi, prezentând cazul unei absolvente de Laurian ce, după câţiva ani de la câştigarea titlului de Miss, avea contract de modelling cu o firmă importantă de modă din New York.
Până la tipărirea celor două numere ale revistei, acestea pot fi citite şi admirate prin accesarea link-urilor:
https://issuu.com/alexandraspark/docs/revista_bal_nr_3_digital_-_covers

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Deja ai votat!

DONEAZĂ UN ABONAMENT LA MONITORUL!

Nu-ți lăsa părinții, bunicii și prietenii pradă televiziunilor de știri devenite oficine de propagandă și presei cumpărate de partide. Dă-le o șansă să fie informați corect și să facă alegeri în cunoștință de cauză! Fă-le cadou un abonament la Monitorul de Botoșani. Dacă te-ai săturat să îi vezi manipulați și mințiți, completează formularul de mai jos, cu numele și adresa corectă a celui căruia vrei să-i donezi un abonament și noi îi trimitem zilnic ziarul. Abonează-i pe cei dragi la Monitorul și oferă-le o imagine nedeformată a realității. Este cel mai de preț ajutor.

Botoșani
cer senin
-0.4 ° C
-0.4 °
-0.4 °
86 %
2.7kmh
4 %
Dum
2 °
lun
4 °
mar
3 °
mie
3 °
joi
2 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Având în vedere că se apropie sărbătorile, s-au montat semne și pentru musafiri.

EDITORIAL

La treizeci și de ani după căderea oficială a comunismului, în România procesul electoral a devenit un spectacol mai degrabă decât un act de...

EPIGRAMA ZILEI

Tot votând răul cel mai mic N-am realizat nimic Așadar și prin urmare Încercăm cu ăla mare?   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...