spot_img
duminică, aprilie 20, 2025
AcasăLocal BTAlbert Tanasă despre cererea de insolvenţă a Nova Apaserv - Problema a...

Albert Tanasă despre cererea de insolvenţă a Nova Apaserv – Problema a fost rezolvată

Societatea Nova Apaserv a rezolvat problema generată de solicitarea vizând cererea de insolvenţă înaintată de firma de pază Cosmin Guard. Albert Tanasă directorul general al societăţii, a declarat că a fost un exces de zel, în condiţiile în care era puţin probabil ca o unitate cu o cifră de afaceri de 3,7 milioane de lei lunar, cu un capital social de zece milioane de lei, să fie declarată în insolvenţă din cauza unei restanţe de câteva sute de mii de lei. „Cererea de insolvenţă a fost pentru mine o surpriză neplăcută pentru că noi avem un contract în derulare şi nu suntem la primul an de contract cu societatea Cosmin Guard. Întotdeauna au fost datorii mai mari sau mai mici, dar activitatea a fost gestionată la modul corespunzător şi nu au fost probleme de genul acesta. Practic, la data introducerii cererii de insolvenţă, aveam o datorie de 560.000 de lei, însemnând patru facturi”, a declarat Albert Tanasă. Potrivit oficialului, colaborarea cu firma de pază a fost foarte bună până luna trecută, când a murit administratorul acesteia. La scurt timp după decesul administratorului, a fost înaintată şi cererea de insolvenţă. Acest demers este pentru oficialii Nova Apaserv de neînţeles, în condiţiile în care singurul contract pe care-l are firma de pază este cu Nova Apaserv.

„Nu am aşteptat primul termen de judecată. Joia trecută, am avut o întâlnire cu directorul Florin Cazacu, am analizat soldul şi am încheiat o convenţie de eşalonare a datoriilor. Am făcut o plată de 100.000 de lei, iar diferenţa am eşalonat-o până la sfârşitul lunii mai. Conform graficului, noi facem zilnic plăţi de 7.000 – 8.000 de lei, ceea ce înseamnă 35.000 de lei lunar”, a explicat Albert Tanasă. În convenţia de eşalonare a datoriilor a fost făcută menţiunea clară şi expresă că firma de pază renunţă la cererea de insolvenţă. Această convenţie de eşalonare a fost depusă prin adresă la Tribunalul Botoşani, de către societatea de avocatură cu care Nova Serv are contract. În aceeaşi zi, respectiv 1 martie, administratorul  Cosmin Guard a depus o cerere de renunţare la judecată.

După ce a apărut pe portalul instanţei cererea de insolvenţă, conducerea Nova Apaserv a fost sunată de către reprezentanţii BCR Bucureşti şi BERD, unităţi la care societatea are credite. „Noi am trimis şi la BERD şi la BCR atât convenţia încheiată cu ei, cât şi cererea prin care solicită renunţarea la judecată. Am făcut în acelaşi timp o cerere de acordare a unui termen mai mic de control, mai mic decât termenul procedural, având în vedere că s-a făcut cererea de renunţare la judecată, pentru că şi BCR şi BERD sunt interesate să vadă că a dispărut de pe portal acţiunea. Am solicitat un termen mai scurt în care judecătorul sindic să ia act de renunţarea la judecată”, a mai arătat directorul general al Nova Apaserv.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
13.3 ° C
14.6 °
13.3 °
92 %
0.3kmh
98 %
D
23 °
lun
24 °
mar
25 °
mie
25 °
J
25 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Numai ce am dat la ziar și s-a și rezolvat avaria. Probabil s-au luat cu sărbătorile și au uitat.

EDITORIAL

Ne-am aștepta ca, având în vedere vremurile și tehnica, cei de la butoane să fie mai prudenți atunci când vine vorba despre manipulare și...

EPIGRAMA ZILEI

Problema ucraineană Se va rezolva la țar Numai printr-un emisar Ales pe ... Sprânceană!

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...