Municipalitatea botoşăneană a primit anul trecut 183 de petiţii prin intermediul City Report. Potrivit celor precizate de Cosmin Andrei, viceprimar al municipiului, 70% dintre petiţii au fost rezolvate, 10% au fost redirecţionate deoarece vizau probleme care nu erau în aria de competenţă a edililor botoşăneni, alte 20% fiind în curs de rezolvare. „Sesizările vizează în principal domeniul edilitar, respectiv iluminat public, starea unor străzi, salubrizare”, a declarat Cosmin Andrei.
Unii botoşăneni sunt nemulţumiţi de circulaţia îngreunată din cauza parcării şi staţionării neregulamentare a maşinilor, tulburarea ordinii şi liniştii publice în Centrul Vechi, Parcul Tineretului. Cei care au depus sesizări mai sunt nemulţumiţi de zgomotul produs de tramvaie.
Au fost primite şi petiţii a căror rezolvare nu depinde de municipalitate, cum ar fi cele care vizează probleme de apă-canal, sau reabilitarea unor drumuri judeţene. Aceste sesizări au fost direcţionate către instituţiile responsabile cu domeniile respective.
Edilul a apreciat că municipalitatea are o comunicare eficientă cu botoşănenii. În afara City Report, mai există tel verde 0 800 030 768, e-mailul oficial al primăriei, respectiv varianta clasică de a trimite petiţii pe suport de hârtie.